ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

لبخند دروغینی که بر لبهایش تراشیدند:)

میگویند:غمگین ترین بخش مجسمه لبخند دروغینی است که بر لبهایش تراشیدند.

حال بگذارید من بگویم که غمگین ترین بخش انسان کدام است!شاید چشمانی باشد که، افسوسی بر آنها جاریست.و یا شاید هم دستان یخ کرده ای که بر پاک کردن اشک های روی گونه محکوم شده اند.

و اما ۳۶۵ روزی که پشت این پنل پرسه میزدم گذشت:) 

اینجا بودن چیزای زیادی بهم یاد داد..با آدمای مختلفی آشنا شدم و تو این یکسال فهمیدم نوشتن تو یک کنج آروم زیادی برام حس خوبی داره...

پس؛از این چشم های ساکتی که خاطراتمو ثبت کرد متشکرم:♡)

جندوکیییی نطتطنطتنظمظوظمشت

یک‌سالگی وبت مبارک>>>

مرسییی:›››

دوشیزه جندوکی، یک‌سالگی وبتون رو تبریک میگم.

(X

ممنونم مادام بلاD":

مبارکت باشه.

هنوزم نوشته‌هات و خودت حس خوبی بهم میده!

تنکسسس:> 

 این حرفتم به من حس خوبی دادTTاکلیللل

شیرینی ما یادت نره*-*

روی چشمانم:)) 

*مرگ بر افرادی که پینترست را فیلتر کردند* 
🍩🍪 با اینا اداره کنیدxD

هپی مپیی

میسییی=]]]

وای خاکبرسرم جندوکی‌نبالظمنیاکظنا

تو کی یه سال شد اومدی اینجا TT

ای وای پیر شدم شلهثقعلکهعلبهغصلصث  TT

تو قرار بود تا ابد اون دونسونگ تازه‌وارد و کیوت سلین هیونگ بمونی TT

 

راستی میس یو گرل :")... اصلا من رو یادت هستTT

زندگیه دیگه اونسویا،همچین میگذره خودتم نمیفهمی•^• 

هنوزم یک تازه وارد به حساب میام..خیلی چیزا هست که  همچنان باید از سلین یاد بگیرمu-u 

میس یو تو کیوتیییTT چرا باید یادم نباشه؟!آدم به این پشمکی:>>>

می دونی من ادم بدی نییتم ولی نمی تونم جلو خودمو بگیرم تا نکمشXD

پینترس من بدون فیلتر شکن میاره¥-¥

پس بزار منم یکم حقیقتو بگم...

برا منم ویدیو هارو میاره..اگه دلش به حالم بسوزه یهو عکسارم میارهxD

می توXD

حوصلشون نکشیده کامل فیلتر کننXDTT

XD 

آخ جالبش اینه با فیل/تر شکن ویدیو ها خیلی کند میارن•_• 
فانوسا زندگی همه با پینترست جاریست

اختلالی ایجاد شده•-•

حق تا ابد بزار سکوت کتم TT

به احترام پینترست منم سکوت میکنم....

سکوت سکوت سکوت کوت کوت کوت

X"D

لیل،یک لحظه فکر کردم مراسم تشییع جنازمه گرل+-+

اونجوری باید می کفتم:

برای شادی روح این گل پر پر شده یه صلوات محمدی پسند ختم کنید

صلوات وات وات وات وات

برای دل های داغدیه هم یه نوخ می خونم

نوحه حه حه حه حه ه ه ه ه

 

XD

اینم اخر سر بگو:

از خرما ها هم نوش جان بکنین نین نین نین 
XDD 
برای سلامتی نوحه خوانمون صلوات وات وات وات

بی زحمت به حلواها دست نزنید که برا خودمه مه مه

 

وات بلند بلند بلند

 

دارم نمی تونم😭😂

وصیت کردم واس لیل،نخورینشون شون شون شون 


XDDD
منم دارم نمیتونم

بهشون بگه دست بزنن جیخ می زنم  نم نم نم

نههه،زشته...

من واس تورو میزارم کنار بمونه نه نه نه

من بع سهم خودم قانع نیستم تم تم تم

میخوای فردا بگن جندوکی عین چی یک حلوا هم پشت سرش نداد داد داد 

من واس تو از اون دنیا یک سینی دیگه میفرستمxD

خب خرما پشت سرت دادی دی دی دی 

با خرماهه کار ندارم رم رم رم

حلواهای اونور خوشمزان زیاد بفرستT^T

XDDD 

جدی من دیگه کم آوردم...
هر ماه یکی میفرستم توهم صلوات وات وات ختم میکنی

قول دادیاTT

صلوات وات وات¥-¥

قول من قوله:)

درود بر تو تو تو

با دوروز تاخیر مبارک D: ، کی فکرشو میکرد اون جندوکی ای که اکانت نداشت یروز اینطوری با همچین قلمی توی یکسالگی وبش دلبری کنه?D:

مرسی میتسور:>>> 

واقعا اون روزااااا:))))
واااای اکلیلللل،میتسوری که از قلم من تعریف میکنهTT

سلام D:

چقدر جالبه که اسم دوتا از موضوعات با اسم وبلاگ من هم‌خوانی داره^^

علیک سلااام:))) 

جدییییی؟چقدر تفاهم:>
راستی وبت همینی هست که باهاش پیام دادی؟

^--^

آره همینه :>

اوووم،پس خوشبختم توت فرنگی^~^

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان