ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

I'm getting a little talkative

Oh!sh!t.i'm getting  a little talkative

مدتیه که در مورد روند زندگیم با کسی،هم صحبت نشدم و الان در بحرانم.. 

واقعا کی اینقدر به تکامل رسیدیم!وقتی متوجه میشم که دقایق زیادیه در حال سنجیدن هر موقعیت و حرفیم که توی اطرافم رخ داده؛متعجب میشم.کی من تونستم انقدر بزرگ بشم.

یکی از همکلاسی هام که اتفاقا پارسالم همکلاسی بودیم،بهم گفت که همیشه خیلی منطقی حرف میزنم.اولش خوشم اومد که به چشم یک انسان عاقل میبینن‌ منو.ولی بعدش با خودم گفتم نه!من چیزی که واقعا هستم و چیزی که نشون میدم قطعا آینه همدیگه نیستن.من نصف اوقاتم توی مدرسه رو در حال معاشرت کردن با بغل دستی پرحرفم و نصف دیگش رو در حال سکوت با بغل دستی دیگم هستم. 

از اول مهر تا الان رو که نگاه میکنم میبینم که به طرز فاکینیگی من وراجی کردم و از این کار خسته نشدم.بعضی وقتا بغل دستی شماره یکم(همون دختره که نمیدونم چجوری و چطوری شروع به حرف زدن باهاش میکنم)میگه چرا انقدر میخندی؟وقتی اینو میگه تازه میفهمم که دسته گلی به آب دادم،من واقعا از صمیمی شدن با افرادی که هنوز هیچی از اخلاق و طرز فکرشون نمیدونم بدم میاد.اما سال های زیادی رو در حسرت اجتماعی بودن پشت سر گذاشتم و الان که بدون هیچ مقدمه ای میتونم مکالمه رو با یکی اغاز کنم،خیلی واسم زیادیه.

تازشم فقط من نیستم که میخنده،اونم داره میخنده.بغل دستی شماره دو هم تو سکوت خودش میخنده.نه مثل ما که سه ساعت نمیتونیم جلو خودمونو بگیریم که وسط کلاس از خنده نیفتیم رو زمین ولی خب لبخند میزنه.

حالا یکمی هم از این دختره که گفتم ساکت و متواضع لبخند میزنه،بگم 

ایشون از روی شانس یا چی با من یک اسمی رو دارن.شانس آوردیم که کنار همدیگه میشینیم وقتی یکی صدا میزنه میتونیم تشخیص بدیم با کی کار دارن.فرض کنین هر کدوم یک گوشه بودیم باید هی دنبال این میگشتیم که با من بودین؟یا با فلانی؟ایشون خیلی ادم پرفکتین!از چه لحاظ؟اول اینکه توی اون دسته از آدمای جوگیر‌تینجری نیست،دومم اینکه خیلی قشنگ حرف میزنه،من دوست دارم آدمایی رو که میسنجن و حرف میزنن.معلومه که قبل از اینکه بخواد حرف بزنه فکر میکنه و کلمه ها رو یکی یکی میچینه پشت سر هم.و این باعث میشه با دقت بیشتری به حرف هاش گوش بدم،فک کنم اینم باعث میشه به شوق بیارمش تا حرف بزنه.(این یک موفقیت است)چرا؟چون انقدر ادم خجالتی‌ای هست که زیاد نمیتونه هم صحبت بقیه بشه و یکبار بهم گفت،زیاد آدم صحبت کردن نیست و نمیتونه خودش رو اونطوری که میخواد بیان کنه.حتی یکبار یکی از بچه ها گفت دو ساله که اونو میشناسه ولی تاحالا ندیده با کسی گرم بگیره.مطمئنم قصد بدی از حرفش نداشت ولی یکم شبیه غیبت کردن بود پس تصمیم گرفتم به جای اینکه طرف اونو بگیرم و بگم نه.اون فقط شنونده‌ی خوبیه؛سکوت کنم.البته به روی خودشم نگفتم که بهترین کارو داری تو میکنی و شنونده خوبی بودن خودش مهارته.

بعضی وقتا دلیل اعتماد بنفس کمش رو نمیتونم پیدا کنم.نمیتونم بفهمم چرا فک میکنه من از اون بهترم.اون همیشه میگه نه بابا شما قطعا نمرت کامل میشه.شما حداقا این حرفو نزن که سخته،بلدی دیگه. و من میتونم اینو حس کنم که منو بالاتر از خودش میبینه در حالی که اصلا اینجوری نیست.(این ثابتم شده) 

خلاصه بخوام بگم دو تا از آدمایی که به نظرم تو کلاس میتونم باهاشون گرم بگیرم رو پیدا کردم.هر چقدرم که هر روز بعد از مدرسه خودم رو بابت حرف زدنای زیاد و ابراز احساساتم به صورت رندوم،شکایت کنم؛بازم خوش میگذره.همه ی تفکرات فوق وحشتناکم از بین رفتن و جدی خیلی خوشحالم که تعداد کمی از این آدمای بچه رفتار رومخ تو کلاسمون داریم:دی

۳ موافق ۰ مخالف

خلاصه بخوام بگم دو تا از آدمایی که به نظرم تو کلاس میتونم باهاشون گرم بگیرم رو پیدا کردم.هر چقدرم که هر روز بعد از مدرسه خودم رو بابت حرف زدنای زیاد و ابراز احساساتم به صورت رندوم،شکایت کنم؛بازم خوش میگذره.

ای وای خدا مرگم"-" مگه میشه انقدر same ؟؟؟؟ "-" البته برای من فقط یکیه. ولی انقدر عین خر میخندیم که وای. جلو دستیم بهمون میگه " بنگی " XDDDD

وااااایxD 

و نکته جالبش اینه نمیدونیم چرا میخندیم 
مثلا دیروز تو دعوتنامه اولیا نوشته بود به جاست ساعتی...ما چیز مغزا اونقدر خندیدیم که جا است رو just خوندیم 
و اینکه به جا یکشنبه نوشته بود یکشنیه، ما سر این دیگه رو زمین پخش بودیمXDDD

ولی ما تو کلاسمون کلی بچه ی احمق و رو مخ و روانی که صلاحیت کلاس شیشمی بودن هم ندارن داریم. حال ادمو به هم میزنن. با اینحال به موزم.

ما خودمونم یک اکیپ خیلی چیز..یعنی..خلاصه.داریم که دیکشنریشون از فحش ساخته شده و دوتا از این دوستایی که تو حلق همدیگن هم داریم 

اما در مقایسه با بقیه کلاس ها خیلی قابل تحمل تره

صادقانه راجب فحش میگم من خیلی زود توی مدرسه عفت کلاممو از دست میدم‌:) چون همه خیلی احمقه چیزه چیزه چیز چیز چیزن.

من تو کلاس سعی میکنم یکم اهم اهم ولی وقتی دوستامو میبینم عفت کلامی میپره انقدر که همه چیز چیز میکنن نمیتونی یک جمله درست حسابی حرف بزنی

نه فحش بی مورد که نه، فحش جایز میدم من:دی

بل.هر موقعیت یک فحش جایزی داره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان