ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

~گل داوودی~

​​​

میگن قلب به وسعت آسمونه،به زلالی دریا،به تازگی جنگل..

ولی حالا قلب من داریکه اندازه ی سیاهی چشماش،پیچیدس به اندازه ی ژولیدگی موهاش،شکستس به اندازه ی ترک های لب هاش.

روز هایی که باهم بودیمو به یاد میارم،لبخند های کوتاه و نامرئیش،چشم های زغالیش که از لای موهای پریشونش به صورتم دوخته میشد؛

دلم تنگه که:باز توی بغلش باشم و کتاب بخونم،قهوه های تلخی که درست میکرد رو با صورتی در هم بخورم و دریغ از هر چیزی بگم عالیههه! 

دلم تنگه که باز زیر ستاره ها بشینیم و بر خلاف همه برای همدیگر گلدوزی های کوچیکی بکنیم. 

دلم تنگه که باز بشینیم و تموم کتاب های اون کتابخونه ی قدیمی رو باز از اول بخونیم. 

دلم تنگه برای گشتن دنبال معنی گل ها. 

دلم تنگه،دلم تنگه خنده هامونه...

دلم تنگه ارامش و امنیت بودنت در کنارمه:) 

دوستدار تو:گل داوودی 

پ.ن:جهت اطلاع،عاشق نشدمxD 

-فقط اینا داستان هایی که شب و روز تو مغزم میچرخه

۱۴ موافق ۰ مخالف
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان