ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

~ حرفی،حدیثی؟ ~

حرفی برا گفتن دارین؟

چون من شدیدا گوش شنوا دارم؟

 

پ.ن:اصلا رو مود نیستم.

پ.ن:فقط به در و دیوار زل میزنم 

+درحالی که هزار ایده برای پست دارم⁦=_=⁩ 

پ.ن:باز رفتم پست خداحافظی(موقت)آلا رو خوندم و دپرس شدم 

پ.ن:چقدر نت ریدمانیه

۹ موافق ۰ مخالف

من دارممممم

اگه نیاز داری بگیش من میشنوم•-•

یاااا رو مود بااش 43 تایی شدییییی

 

اوووو راس میگی به لطف تو تونستمش:)

کومائو🤍

حرف دارم=-= ولی ندارم=-= ینی دارما ولی ندارم=-= کلا یچیز پیچیده‌ایه

میفهمم چون منم حرف دارم ولی ندارم+-+

از آدما متنفرممممممممT-T

همین😂

اوهوم ادما خیلی ترسناکن@_@

اوکی خوبه که خالی شدی:)

فدات که"))) 

اتفاقا ب نظرم تویی که نیاز داری به یه گوش شنوا.. 

میشنوم.. 

جیوویاااااا

چرا انقدر کراشی؟

ترسناک نیسننننن به درد نخور و مضخرفنننننن

تنکیو">>>>

اره اینم هستن،خلاصه یک مشت.....

D"':

وااای من؟XD

اوهوم

توووو
خود جیوو
:))))

واااو کسی اینو بهم نگفته بود"-" 

ذوق* مرسییی">>>

خوشحالم که اینقدر حق گفتمxD

بغل کردنت^-^

گاادXDD

بغل محکممممممممم

چقدر مودم نه؟xD

=]

نمیدونم چمه*-* چی میخوام یا میخوام چیکار کنم... سردرگمم، یکم گیج .. در حدی که منم مثل خودت میتونم یه جا بشینم آهنگ گوش بدم و به در و دیوار نگاه کنم*-* (و خب تو افکار پیچیده ام غرق شم) 

اره..*-*

منم نمیدونم چمه؟یعنی چمونه¡¡

*-*

یس یس هستی:>XD

حیحی;)

XD

من فقط یکم بخل موخوام...

پس بیا بغلم•~•

+خوبی؟

من ی حرف دارم

گشنمههههه

جدا خیلی حرف عمیقی بودxD

*مظلومانه رفتن توبخل دونسنگ

+نه زیاد•-•*

:⟩

+ویییی چرا اونی جونم؟
تو هم مثل من فاز دپرسیت گرفته؟

چون گشنگیم خیلی عمیقههه

میشناسمت؟

میفهمم(تجربش کردم&_&)

اوهوم ولی اگه یادت نیس میتونیم بازم اشنا شویمxD

شت نمصن؟ ببخشید من خیلی حافظم ریدس

در هرصورت کاتنم و ت؟

باشه باشه اشکالی نداره هممون این روزا یک ماهی بیش نیستیم


جندوکی:)

آله آله=-=😹💔

چیزی نیست حالاگودمیسم بیب•-•*

شوما گود باش فقطD":

خوبی؟ :')

تقریبا*-*

+تو خوبی؟روبه راهی؟

اسمت خیلی کیوته ننهههه

وییییی ذووووق

+چرا همه فک میکنن اسمم خیلی کیوته‍؟

خب پس کاملا خوب شی•-• (کاملا خوب تو چنین مواقعی خیلیم کلمه صحیحیه=-=😂)

+منم بد نیستم... می‌گذرونم :')

 

سعی میکنم کاملا این کارو بکنمxD

+خوبه،..همین که بگذره اوکیهxD

منو یاده جغد کوچولو میندازه:')

چقدررررر اکلیلیییییییی=))))))

کاملا بهت افتخار می‌کنم*-*😂

+ولی من اینکه مجبور شم همینطوری الکی فقط روزامو بگذرونمو دوست ندارم :')

کاملا به خودم میبالم😂🤌🏻

+هیچکس دوست نداره ولی زندگی است دگر.....

وقتش نیس 

وااااات؟

و اینکه شما رو میشناسم؟

سلااام.*-*

حرفی ندارم راستش."-"

امیدوارم حالت خوب باشه.*-*

@خانم فاطمه

خانم چرا سلام میکنین میرین خب."-" 

من به این خانم فاطمه خیلی مشکوکم احساس میکنم فقط کامنت میده که مردم بزنن رو لینکش بازدیداش بره بالا توی وب منم که کامنت میده نظرشو تایید میکنم ولی لینکشو میزنم روی عدم نمایش."-" (گنگستر بازیXD)

شیلام:)

حالم خوبه تنکس^-^
وااااای جررررxD
راستش من از کامنتش هیچی نگرفتم و یکجوری مشکوک شدمxD
حالا من یک دوست دارم فاطمه گفتم نکنه اومده کرم زیری بعد دیدم نه وب داره"~"

میبی... اثرات دوران نوجوانیه؟*-*

یا انقدر نشستیم تو خونه مغزمون نمیکشه"-"

اره دیگه مغزمون نمیکشهxD

من خیلی خستم

میتونم کاری کنم بپره؟

خدا رو شکر.*-*

فکر کنم منظورشون این بود که بخوام حرف بزنم هم زمان ندارم. نمیدونم واقعا."-"

=]

اوهوم اره یک همچین چیزیxD

نههه اگه ۲۳ :۲۳ میفرستم میشد ۲۳:۲۳ ی ۲۳ بهمن

وااااااای چه باحاااال:›

من فرض میکنم یک دقیقه زمان وایستادهD":

اره. مدرسمونو با معلمای داخلش بسوزون :")

الان بلیط میگیرم بیام مشهد

وایسا ببینم الان پرواز نی ولی فردا حتما میامxD

معنی این اهنگ moral of the story خداست ها:")

نه به کیوتیش نه به حق بودنش:")

قطعا  در اولین فرصت بهش گوش میدم:"')


یسری عاشق ادم های اشتباه میشن

و درد میکشن

اشکالی نداره

مهم نیست

میتونی فکر کنی عاشقی

ولی فقط درد میکشی.

اشکالی نداره

مهم نیست

به هرحال این چیزیه که از این داستان یاد میگیری.

رو این بخش حساس شدم

"به هرحال این چیزیه که از این داستان یاد میگیری."

قطعا شنیدیش... ترند بود یمدتی

پس حافظه فیشم فراموشش کرده#_@

نمیدونم چرا احساس میکنم هرکتابی که میخونمو زیادی درک میکنم

به قدری که وقتی توی کتاب یکی از دست میره احساس میکنم جدا قلبم شکسته و جدا اون رو از دست دادم"-"

پ.ن:روانی شدم نصفه شبیی

جالبه،منم تازگیا روحمو از دست دادم‹مرحوم.......›

به طوری که حتی نمیتونم سر صحنه اسنودراپ بنالم:/
پ.ن:خوبه که حالا من نصفه شبی با دیوارا حرف میزنمxD

@ایهاالناس

بشینین مانگای جوجتسو(نبرد جادویی) رو بخونین خیلی کراشههه گوجووو عرررT-T

به حرف هاش گوش بدین:)

#میستوری

میزاری این حرفتو پست کنم وبم؟ :)))) 

@میتسوری؟

@جیوو

اره:>

جیووشی تایید شد:›

@میستوری

تخنکسنیخکنصثخحنشص تنکسسس

@میتسوری تنکس:]

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان