ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

~من دلم میخوادقاصدک بشم~

دلم میخواد مثل اون قاصدک سفید کوچیک،رها بودم.
آزاد در میان باد،فارغ در میان ثانیه ها،سبک میان انگشتان.
دلم میخواد اونقدر سبک بشم که دست قاصدک رو بگیرم و باهاش به پرواز در بیام‌.
راسته که میگن قاصدک ها پیام رسان حرف های ناگفته ان؟
پس منم میخوام پیام رسانه، پچ پچ های فردی برای محبوبش بشم.محرم و مهمان حرف های یواشکی و در گوشی بشم.
مثل قاصدک پَر پَر بشم،جدا بشم.حس کنم که دارم از هم گسسته میشم ولی؛با پرواز هر دانه ی کوچیکم،حس شادابی کنم.
من دلم میخواد قاصدک بشم:)

۱۰ موافق ۰ مخالف

می‌خوام در آینده قاصدک شم ولم کنیدTT....

افتخار میدی با هم دیگه قاصدک شیم؟D":

باعث افتخارمهTT~~ بیا از اون قاصدکایی بشیم که خودت گفتی از اونایی که حرف مردم رو به محبوبشون میرسونن:")

اکلیلی شدمممT^T

اول از همه بگم ک عکس پست فاکینگ زیباست و با اجازه گذاشتمش پروف واتساپم">

و..فکر میکنم منم دلم بخواد قاصدک باشم.

اختیار ماهم دست شوماااسxD 

«ولی جدی پیدا کردن عکس مربوط با قاصدک خیلی سخت بودTT» 

کل بیانیون قاصدک میشوند...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان