ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

~maybe me~

شاید کودکی با پیراهن قرمز چهارخونه و موهای خرگوشی با یک ظرف گیلاس در دست. 

شایدم یک نوجوون ساکت که به بی حوصله ترین شکل موهاشو گوجه ای بسته و با سوشرت آبی رنگش پلاس میشه. 
شاید دخترخانم قد بلند لاغری که با کت سیاه و عینک آفتابیش زیر بارون بدون چتر میگرده. 
شاید پیرزنی با پیرهن گل گلی با موهای موج دار که داره توت فرنگی میکاره. 
 
خلاصه من یک نفر نیستم که شد از چند متری شناختش:>
~
پ.ن:خواستم بگم من اینم و یک پستی گذاشته باشم که گشادی رو از رو خودم و شما هول بدمxD 
پ.ن:شبیه یک چالش نشد؟
۶ موافق ۰ مخالف

چطوره فرست رو بدزدم؟

کرم دارمxD

کرم که نیست،میدونم کسی کامنت نخواهد داد+-+

سو 

خودم با خودم گپ میزنم:)

چرا هر چقدر نگاه میکنم حاضرین سایت پنج نفره:/

نه کم میشه نه زیادx"D

پ.ن۲: چرا شدD":

ج:شد؛ولی چالش چیزیه که چندین نفر انجام میدن و خب+-+

شبیه چالش شد*-*

اوهوم

مایلید ادامش بدین؟

اگه همت کردم پست بزارم .. اره*-* انجام میدم*-*

اوخییی،ماچ کردنت:>

بغل کردنت*

فقط چیزه.. اسم چالشو همون میبی می بزارم؟'^'

 

🤍 

اگه پیشنهاد بهتری داری اوکیه:)

راستش فکر کنم همین خوبهD":

چیزی به ذهنم نمیادxD

XD

وقت کنم یه پست میذارم اینطوری<<

اووو مااای گاااش 

میتسوری=سوییتی*-*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان