ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

~𝑹𝒐𝒎𝒆𝒐~

جلوی پنجره منتظر بودم که باز بتونم اون چشم های مرواریدی تو ببینم،پرده رو کنار زدی و پنجره رو باز کردی،باد پرید بغلت و موهای پریشانت رو به بازی در اورد.
چشماتو بستی و نفسی کشیدی،مثل اثار هنری موزه غرق چشمات شده بودم.

اونا منو یاد ماه مینداخت،نمیتونم توصیفشون کنم چون به قدری که زیبان؛
جادویی هم هستن،یاد روز اولی که تو رو دیدم؛میفتم.
دونه های برف داشت اروم اروم روی زمین مینشست،دستای یخ کرده قرمزت داشتن شال گردنی خردلیت رو سفت میکردن،بخار نفست جلوی صورتت رو می‌گرفت، ولی از همون فاصله دور میتونستم به چشمات زل بزنم که از شدت خستگی و خواب‌آلودگی دارن خمار میشن.
از همون روز اول که دیدیمت یک عشق کتاب بودی و هنوزم هستی،داشتی پاراگراف های کتاب رومئو و ژولیت رو میخوندی.یهو کتابو بستی و تو سینت فشردیش،و اروم به گوش باد زمزمه کردی:کاش روزی منم رومئو خودمو پیدا کنم.
من اینجام، رومئو ی تو،ولی ژولیت تو بی خبر از من منتظر عشق دیرینتی:) 

 

پ.ن: نظر؟

۹ موافق ۰ مخالف

میدونم قراره اینگور بشه=-=

کی بهت گفت تو این ساعت پست بزاری؟*-*

قشنگ بود:)

مرسی:") 

ولی خیلی خشک بود نه؟

ن ن ول اگ ادامش میدادی قشنگ ترم میشد

بیشتر درباره عشقش میگفتی

ول بازم قشنگ بود

در کمال بی حسی نوشتمش:/ 

هر وقت حسم نمایان شد بقیشو مینویسمxD

عالیه فقط باید احساساتت عمیق و از ته دل باشن

کومائو آنیما💜 

اوهوم میدونم،زیرا فقط نوشتم که مغزم خالی بشه بشینم امتحان بخونم:)

جندوکککیییی

خوفی ؟

غزللللل,کجایی دخترم؟ 

خوبم عسلم تو خوبی؟

خوب بوددد*----*\

لبخند گنده =]

چندوقته نمیام زیاد

یبخشید قالب نزم یکشنبه نزنم غزل نیستم :D

اوهوم.

اشکالی نداره عزیزم:)

جندوکییییییییییییییی 

واهااااییییی قلمت خیلی قشنگه کیوتم

همینجور ادامه بده گلمヾ(^-^)ノ

میزووووکییی چقدر تو صافتم میکنیییی:) 

مرسی پشمکیییی^~^

ببخشید

واقعا عذر میخوام

غزلی،کنچانا.

لاویو:)

دلم برات تنگ شده

 

+لطف = 20

راستشو بخوای منمxD 

بگو ببینم چه خبرا؟

غزل=کیوتD":

لاویو توووو D=

یاد ویدیو مدگل افتادمxD 

ای لاو یو سو ماچ،ایز سو کیوت😂😂

عررر

سلامتی

 

غزل = زیادی و بیش از حد کیوووت

حیحی

درود بر سلامتیت=]

غزل=این بشر خودشم میدونه کیوتهههههه

نه نه

میگفت :

ای لاو یوووو سووو ماچچچ یو ار سووو کیووت لوک ات فیس اند یور کیووت نوووز

اره مخصوصا اون بخش نووووزxD

:>

 

 

غزل = :>

جون من کارو به استیکر نکشxD


جندوکی=غششششB]

ننوووووززز :>

 

عدد میره استیکر

نهههه

تصورش هم سختهههه

 

 

ریکشن غزل به غش کردن جندوکی = :O

D": 


تصورش سختهxD 

ری اکشنشم صافته خیدااااا*-*

من کیوتمممممم

کیوووووووووتتتتتتتت

یسسسس کیوتیی منننن:)))

جدید بود یه عالمه.. خیلی باحال نوشتیش

D"": 

مرسیییییییی،کلی ذوق کردممممم=]

هاییی 

جندوک درسته ؟

خیلیی این قشنگ بوددددد خیلیی 🥲🥲

ی چیزی بلاگی هست که فقط اینجور چیزا توش باشه ؟

از اینجور چیزا زیاد بنویس دستت خیلی خوبه فقط کاش یکمی بیشتر بود ولی خیلی قشنگ بوددددد 

اممم اشنا شیم ؟

هاااای اوهوم:) 

وییی تنکیووووو^~^ 
اممم وب میتسور؟؟
این خیلی حس خوبی بهم داد+-+
بله جندوکی14،تو؟

جندوکی بلاخره گشادیو گذاشتم کتار و اومدم ستاره هارو خاموش کنم") لامصب خیلی عردارههههلثتثنث

خداروشکرxD 

ناموصا این کامنت هارتم بود:)))))

تاتا ،۱۳

خوشبختم *-*

یه مروری روی پستای قبلی کردم ب نظرم این خیلی قشنگ بود

D"':

خیلی وقته ننوشتم فک کنم باید یکم تمدیدش کنم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان