ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

~چهار بار به همراه پینترست~

اوکی چهاربار میرم پینترست و اولین عکسو براتون میذارمD":

 

یک::

خب راستش من عاشق گردنبندم و پینترست اینو خوب میدونه:")

دو::

​​​​​​

وات¿ برای دومین بار،خب اوکی من رو گردن های بلند و ظریف کراشم..

سه::

آهههههه،فرض کنین انگشتر و دست های خوش فرم تو یک عکس،زیباستXD

و چهار::

عه بالاخره یک ادم|B 

بایس خوجل پینکی من نایونا+-+

منبع:فیرا

 

۶ موافق ۰ مخالف

چه عکسای زیبایی*-*

 

+ نایووووووون*-*

خدا رو هزار مرتبه شکر نیومد از ایده های سمی بدهXD


+عجق+-+

کیه که از این بدلیجات ظریف بدش بیااااد؟؟؟T-T

شدت حقی در سخن اوا *-*

این گردنبندا چه خوشگلنننن.:"") 

چه دستشش خوشگلهههه.:""")

چه نایون خوشگلهههه.:""")

کی از همه قشنگ تره؟ XD

اره خیلی کیوتن=)))))


«لبخند ریز»
کالیستاXD

هق :")

 

حیحی.😝

D'":

و منی که نمیتوانم در توایس بایس انتخاب کنم😂یه ساله تو این وضعم

چینجا؟چرا نمیتونی؟میخوای راهنمایی کنمxD؟

😂میدونی نمیشهههه

میگم بایسمو مثلا مومو کنم 

بعد چشمم به بقیه اعضا میفته منصرف میشم 

نمیتوانممممممممم

اری راهنمایی کن😂💜

من راستش میدونی چیکار میکنم همون اول که گروهو میبینم میگم این بایسمه و تمام بعد دیگه سخت میشه(ولی دل منم پیش بقیه میره ها)

بزار با این سوال شروع کنیم.
+اونی لاین یا مکنه لاین؟(معمولا تو بقیه گروها کدومه؟)

با مکنه لاین ها اوکیم بیشتر😂💜

پس بیا اونی های گروهو حذف کنیم.

جویی،داهیون،چهیونگ
از بین اینا کشی دلتو میلرزونه؟

😂اوممم سختههه

داهیونو دوس دارممممم

الان مغزم سانا رو هم بین انتخابم گذاشته 😐

نمیدانم 

داهیون یا سانا

اها الان خوبهههههه:))) 

خصوصیت هاشونو در نظر بگیر.
و اینکه سانا ژاپنیه و داهیون کره(مثلا اگه به ژاپن علاقه داری سانا و...)

میون این دو دلبر این ور برپ یا اونور😂😂اصلا یه کاری دو روز بهم وقت بده 

سه روز سانا لاور میشم 

یه روز داهیون لاور 

هر کدوم بهتر بود انتخاب میکنم😂😂الانم مامانم و بابام میرن بیرون میرم یکم برنامه هاشونو میبینم

اگه خدا بخواد بعد یه سال میخوام بایس داشته باشم😂😂😂

بله این است کویین جندوکی😎😂🤌🏻 

+پس برو برنامه ببین رفتار(لبخند ژووون)هر کدوم بهتر بود انتخاب کن و یادت نره بهم بگی بایست کی شد:)

😂با کلی فکر کردن تصمیم گرفتمم

بایسم سانا رکرم داهیون😂💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

ه،عسخ،تعس،یلتتقع،ت،عقتقعمت،قعق،عتم،قعتقعتعمحقمعحقمح

عررررر مفالکههههههه🫂💜

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان