ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

~𝓗𝓪𝓹𝓹𝔂 𝓫𝓲𝓻𝓽𝓱𝓭𝓪𝔂 𝓶𝔂 𝓫𝓪𝔂𝓼~

​​​​​​

26 سال پیش یک فرشته فرستاده شد رو زمین تا امید میلیون ها بلینک بشه...

~

حدود دوسال پیش با یکی اشنا شدم که لبخند های لثه ایش شد تموم فانتزی های زندگیم...

موهای لخت کیوتش شد مسیر رویاهای من...

چشمایه مرواریدیش طوری عمیقه که وقتی نگاش میکنم نیاز به یک غریق نجات دارمD"':

بایس من،اونی من،تولدت پر اکلیل و حرف های قشنگ....

یادت باشه همیشه یکی این گوشه جهان هست که تورو واس دل کوچولوی پاکت دوست داره و همیشه پیشته پس مثل همیشه قوی باش و به حرف مردم گوش نده.

𝐈𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐦𝐲 𝐂𝐚𝐧𝐝𝐲

۵ موافق ۰ مخالف

چقدر رو این بشر کراشم.....

*-*

تولدش هپی مپیییی*-*

کیم جندوکی و سولمیت لیسا*-*

پاشیدن اکلیللللللااا

یس فرند شیپ مورد علاقه وی@_@

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان