ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

چالش 30 کالج~

وبی که این چالش ازش سرچشمه گرفت: کلیک3>

و کسی که همه رو به این چالش دعوت کرد: کلیک3>

روز اول:

آرام 

من ندانم دگر آرام چیست! 

روز دوم: 

اقیانوس 

دریای آرام چشمانت،اقیانوسی طوفانی برایم ساخته بود. 

 

روز سوم:

دریا 

زندگی ام را میان موج های مسکوت دریا جا گذاشته ام. 

روز چهارم: 

تلخ

روزی تلخی مرگ را چشیدم که تازه طعم تنهایی را فهمیدم. 

روز پنجم: 

آدمیزاد 

نقاب ها از روی چهره های آدمیزاد افتادند و زندگی تازه آغاز شد...

روز ششم: 

نِگاهَت: 

بعد از تو کلماتم که هیچ،خودم نیز در نگاهت گم شدم.

 

روز هفتم: 

بوی تَنَتْ 

بوی تنت همچون خون در رگ هایم پخش شد،حال دگر تو میان وجود من زندگی میکنی. 

روز هشتم: 

بالین 

شاید  دوری از آغوش سرد همه را تحمل کنم؛اما دوری از بالین تو را نه.

روز نهم: 

تو 

اگر روزی همه چیز را فراموش کردم به یادم بیاور که تو بالاخره آن روز مرا محکم در بغلت فشردی. 

روز دهم: 

سکوت 

داشتم میان سکوتی که اسم تو را فریاد میزد،غرق میشدم...

روز یازدهم: 

امید 

تنها چیزی که هنوز به خاطرش زنده ایم،امید به فردایی است که خودمان میسازیم.

۵ موافق ۰ مخالف

ستاره ت خیلی پایین بود :"

خوشحالم انجامش میدییی:"> 

روز سوم..:)

خوبه که دیدیش:")))) 

ممنونم که کل بیانو به انجام همچین چالشی دعوت کردی... 
♡♡

روز پنجم خیلی قشنگ بود 33>>

(♡

چیزی که قشنگه تویی:))

روز چهارمممم >>>>>>>>

ㅜㅜ

*اینها همش نوشته های من وسط کلاس های درسه

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان