ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

داستان پشت کلمه

دنبال یک معجزم،بالاخره!واقعا خوشحالم.چرا؟کاش منم میتونستم.بهش نیاز دارم.یک معجزه ی دیگه؟!بسه دیگه.خوشحالم،ولی ناراحتم.زندگی در چشمانت خلاصه میشود.بهم حس خوبی میده.چجوری انقدر راحته؟دلم میخواد بغلش کنم.این زندگی برام زیاده.ازت بدم میاد.چرا قبول نمیکنی حق با منه!.«کاش بچه من نبودی».به من صدمه زدی.اهنگه رو دوست دارم.حالم خوبه،میخندم.دوباره سرم داد میزنه.متنفرم ازت.چرا من؟.دلم تنگه.میشه بغلم کنی؟.

من اون ادم سابق نیستم.God kill me:)داره از خودم چندشم میشه.دارم میزنم تو ذوق مردم.i hate you.بی ارزش.حال بهم زن؛هر دم ازین باغ بری میرسد.چرا انقدر چرا واس گفتن هس؟!من دلممم تنگه واسه یک دلخوشیه کوچیککک:) 

 دیگه دلم نمیخواد حتی گریه کنم. صداش ازارم میده.ارامش بخشه؛خودتو محدود نکن...دوشیزه جندوکی فایتینگ.

 

پ‍.ن:فک کنم واس هر ماه یک همچین متنی واس نوشتن لازمم باشه. 

۴ موافق ۰ مخالف

پ‍.ن:تضاد کلمه های پشت سرهم متن>>>>

پشت هر کلمه یک واقعس،اینو دوس دارم:)))

واس همین تصمیم گرفتم عنوانو بزارم"داستان پشت کلمه"

تو وب مائو و میکا قشنگ تر بود ولی=]]]

ببین؛ کلا این متن ها هرکدومشون به نحوی قشنگن و نمیتونیم بگیم مال فلانی قشنگ تر بود. مال تو هم به سبک خودش قشنگه و واقعا جالب هم هست:″)

دلم تنگه.میشه بغلم کنی؟.

 

من اون ادم سابق نیستم.God kill me:)داره از خودم چندشم میشه.دارم میزنم تو ذوق مردم

این تیکه هاشم که مودددد.

چطوری؟

اره درسته؛متن هرکسی واس خودش کلی معنا داره ولی من زیادی دوست ندارم از حال بدم بگم و مود مردمو خراب کنم،واس همین فک کردم برا من خیلی رو فاز چصناله بودxD 


 گاد کیل می مودترنش بود نه؟

تا حدودی خوبم،تو چطوری؟

پشت هر کلمه یک واقعس

+++

 

یعنی منم باید امتحانش کنم؟

:))) 


توصیه میکنم انجامش بدی،کلی خالی میشی...

مال تو هم قشنگه:)

مرسییی:> 


خوبی سانمی؟

ما هممون کلا یه فاز چصناله داریمxD اما خب به نظرم گاهی اوقات آدم باید خالی شه.

یس

منم میگذره،امیدوارم بهتر شی==)

اره اینم حرفیهxD 


🤍منم امیدوارم مال تو هم بهتر بگذرهD":

دنبال یک معجزم..

من اینبار نمیدونم با چه خصوصیاتی دنبالشم ولی میخوام کاملا معنی معجزه رو بده؛وقتی بهش امید ندارم پیداش بشه=>

اره خوبم.. خوابم میادD":

خودت چطوری پشمک؟*-*

پس حتما بخواب!چون هیچیزی برتری خواب رو نداره 

*هرگز از یک خرس خابالو نصیحت نگیریدxD* 

خوبم،ولی یکی بهم بگه پشمک میخوام اب بشم برم اسمونTT

متأسفانه پرسش مطالعات دارم اونم تاریخخخخ و همینطور امتحان قرآن^-^

وگرنه الان در خواب زمستونی به سر میبردم*-*

*ولی بهتر از نصیحت گرفتن از یک پشه ماننده که اصلا مغزش نمیدونه خواب چیه'-'*

پشمک صورتی^--^

من در هر صورت میخوابمxD

من معتقدم اگه بخوابی و پاشی یاد گیریت میره بالا,چون مغزت استراحت کرده و اینا... 
*موجودی که ندونه خواب چیه،موجود نیxD* 
TT TT

یک ساعت خوابیدم ظهر ولی الان دوباره خوابم میاد:"

هنوز یه درس دیگه مونده که باید هم سوالاش رو بنویسم هم حفظش کنمTT

*دخیخا*-**

اووو،نه پس خوب شده نخوابیدیxD 

تو میتونی،فایتیییینننگگگ:)))) 
D"":

وای این مدل نوشتن خیلی خوبهTT

 

دوست دارم سر انشا بنویسمش ولی نمی دونم معلم و بچه های کلاس درکش می کنن یا نه:"

آرهTT. 


ولی به نظرم اینکارو سر کلاس نکن چون معلم درکت نمیکنه و به دلیل جمله بندی و بدنه و اینبه کل ازت نمره کم میکنه و یک عده هم که انقدر کلم مغزن میشینن تا صبح مسخره میکنن...

البته این فقط یک بعدش بود،و نمیخوام بهت انرژی منفی بدم:)))

انرژی منفیا رو من تاثیر نداره ادامه بده*-*

وری گود لیل=] 

پس یکی بنویس و ببر بهشون نشون بده،بگو یک سبک جدیدی واس نوشتن انتخاب کردمD":

اگ یه جلسه دیگ انشا داشتیم حتما اینکارو می کردم ولی با اینکه معلممون خیلی روشن فکره نمیت سر جلسه امتحان ترم ریسک کنم😂😭

ایشالله ترم دوم و میام برات تعریف می کنم*-*

اره تو ترم خیلی سخت میگیرن سوووو"-" 


منتظرشم:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان