ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

~برای زَمینی شُدَنِت~

اوکی،اینو هممون میدونیم که برا پست تولد خیلی دیره؛ولی ثنایا باور کن اونقدر داغون بودم که تازه اوکی شدم و تونستم یکی دو جمله سر هم کنم و بهت رسمی تبریک بگمD": 
یکبار از یکی شنیدم که میگفت:بعضی آدما کافیه یک خنده بزنن،با اون لبخند کلی ادم دلشون گرم میشه:) 
میدونی چیه؟من او گرما رو حس کردم؛اون لبخند متقابل رو.
شاید چندین کیلومتر از هم فاصله داشته باشیم ولی فقط یک خنده لازمه که تو قلبم حست کنم.
فقط یک متن برا انتشار لازمه که از افکاراتت باخبر بشم.
شاید فکر کنی یکی دو کلام فوق حرفمونه،ولی وب تو تنها جاییه که قبل از چک کردن پیامم رو دکمه ارسال میزنم و بیگ اسمایل میزنم.چون مطمئنم جوابش قراره یک خنده رو لبام بکاره،یک گرمای زندگی بخشی تو دلم جووونه بزنه، و یک خاکستری از روحم بپره.
مرسی که این حس خوبو بهم هدیه میدی،مرسی که خدای خوش لبخند منی:) 
تولدت مبارک🧡

برای روح نارنجی~

۸ موافق ۰ مخالف

 یه لبخند گنده... یه لبخند خیلی خیلی خیلی گنده رو لبمخه۶هههههTTTTTTTTTTTTT توروخدا نکن با من")))) من تازه سرخیم رفتتتتTT.... خیلی دوستت دارم") وایوایواییی

خوشحالم که تونستم لبخند رو لبت بیارم:))) 

و متاسفم که باز سرخت کردمxD

تو یه گوگولیه ریزه میره ایییییی الان داری رو دنده هام شکر میپاچی شیریننننTT

اخیییی،تو هم اونقدر سوییتی که منو به وجد میاری🥺

دوست

دارممممممم

زنیکه

کوچولو

موچولو

TT

منم دوست دارم خدای گوگولی مگولی مننننن:›››

کارامل... کارامل دارم نمیتونمت😭

وااای نمیدونستم اینقدر خوشحالت میکنههههه 

ثناااااا خیلی کیوتییییی نمیتوانمممممتتتتتTT

پس چیییی؟؟؟TT وایوای ویدیوششششش>>>>>>>>>>>

جوری که الان قلبم اینجوریه: نطنسنستتطتطخطتطتططتخزتتطتطهتستطتتسحط

من قربون ذوقت بشممممTT
چطوری همیشه میتونی خنده رو لبام بیاری؟
راستشو بگو قدرت ماورائی ای چیزی نداری؟؟!

.... پارم کردی از اکلیل بچه">

این همهههه محبتتتتت،واااای بسمه دیگععععع 

بچه>>>>>

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان