ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

فقط چند دقیقه درد و دل

دیدین بعضی وقتا بغض گلوی ادمو میبره؟!

من دقیقا تو همین شرایطم،دلم میخواد مثل سیل و طوفان گریه کنم ولی باید گریه نکردن رو یاد بگیرم.

دلم میخواد وقتی یکجایی گیر افتادم، داد بزنم و بگم من مامانمو میخواااام!

دلم میخواد اونقدر داغون بشم که چند ماه بخواد تا تکه هامو سر هم کنن....

ولی من هنوز یک شخص خیلی سر سختو از خودم نشون میدم.

فقط یک لحظه کافیه که مثل بمب بترکم.فقط یک حرکت که باعث بشه این فرضیه سنگدل بودنمو بشکنم.

فقط به یک باد خفیف بندم....

پ‍.ن:کسی هست که بتونه چسناله های منم به دوش بکشه؟؟

اگه بخوای میتونی بریزی بیرون")

مشکلم همینه،نمیتونم.

نمیتونم بگم فاااااک من سنگدل نیستم،یونو؟
فقط نمیتونم،نمیتونم اون احساسات شتی رو بیان کنم:////

و میدونی .. درکت میکنم

ولی گریه کردن ضعف نیست قرار نیست تو رو ضعیف نشون بده

تو گریه میکنی چون نمیتونی یه سری چیزا رو به زبون بیاری و این شکلی بروزشون میدی..! 

هیچ مشکلی نداره میتونی حرف بزنی میتونی گریه کنی، خودتو اذیت نکن.

لازم نیست تظاهر به قوی بودن بکنی از نظر من همین تظاهر کردن از مون آدم ضعیفی میسازه نه گریه کردن

پس گریه کردن رو یاد بگیر.

گریه کردن خودش مهارته ولی من دیگع اینم نمیتونم=| 

ولی سعی میکنم خوب بشم:)

خیلی حس بدیه.. اینکه نتونی بروزشون بدی.

سعی کن آروم باشی

کم کم همه چی رو بگو نمیخواد خیلی سخت بگیری به خودت

فاکینگ بدددد*-* 

همیشه نصیحت های بقیه حالمو خوب میکنه:> 
مرسی که بهم یادآوری کردی ،مهربونی هنوز بین ماها هست:)))

گریه کردن قدرت ذهنی بالایی میخواد اینکه نتونی خوب نیست

-منم یه مدت دچارش بودم-

=)⁦♡

اگه نمیتونی فقط سعی کن خودت رو با یه چیزی مشغول کنی مخصوصا ذهنت رو.. کلا آروم باش~

:)) 

تلاش میکنم،روزای بد گذراست.
مرسی که وقتتو برام گذاشتی و بهم گوش دادی🥺🤍

بِددد*-*

 

خوشحالم اگه تونستم کمکت کنم:) ​​​​​

")

⁠ ⁠

تو هم مراقب خودت باش،اوکی؟:]

خواهش:]⁦♡

 

 

باشه، تو هم همینطور⁦♡~

=]♡

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان