ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

~200~

واییییی جدی اینجا۲۰۰ روزه شد؟ 

من از این حرف های دراماتیک بلد نیستم ولی اینجا یک فضای آرامش بخش برا منه پس خوحالم ۲۰۰ روزه اینجام:))))) 

۴ موافق ۰ مخالف

شیرینیییییییی ما یادت نره شیرینی ما یادت نره

دویست روزگیت مبارککککک*-*

کومائو درسایییییی:>

وای جندوکی .. قبول نیست .. این .. خیلی خیلی زود گذشت !

اره واقعا،مثل اینکه دیروز بود با بیان و شماها آشنا شدم:))))

مبارکه*^*

تنکیو کالیستای من^~^

نمیشه اینارو برام پست کنی؟TT 

اینقدر خوشگلن قابلیت اینو دارم که باهاشون زندگی کنمTT

خانم محترم شما آدرس بده فقطxD 

من بی خانمانم باید به افق پستش کنی که به دستم برسه¥-¥

ههعییی اینجوری که نشد. 

اصلا یک بلیط برا هاوایی میگیرم بیای پیش خودم+-+

قبوله ¥-¥

*دنبال بلیط دقیقه نودی*

تو می تونی جوینده یا بنده استتت*@(@¥¥@¥@¥@¥@(@(@*#،#**@

XDD  

+لباسای خنکی بزار اینجا هواش گرمهxD

چمدونم امادس*-*

چند ساعت بعد فرودگاه باش 

+به مقصدش اصلان دقت نکنین مهم نیته

راستشو بگو کجا منو میخ ببریXDTT

بندرانزلی  آها....چیز...هاوایی دیگهههه

نهههه اونجا نمیشه خشنگ افتاد گرفت... هاوایی خوبه XDTT

نه بابا شهر خوبیه  میدونستم دوستش میداری... 
+طوری که تو دو پست و دو بحث جدا حرف میزنیمxD

اون که اره ولی نمیشه کامل افتاد گرفت صورت و دستام میشه بقیه بدنم نهTTXD عداهاشم میگن خوشمزس"^"

 

*خوش می‌گدرههسخصحصحنسنسنسن

آههههه،میخواین برنزه شین‍؟ اره باباااااا 


بلهههههههه

اره دیگ همه میرن مصنوعی برنزه میشن ما طبیعی بشیم¥-¥

اووووو،دتس عه گود•~•

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان