ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

~چالش خاطرات تیر~

«منبع»

۱-ده چیزی که خوشحالم میکنن. 

• چیزایی که خوشحالم میکنن مثل یک قطار میمونن. 

اول آفتاب،بعد نسیم خنک​​​​ی که باعث لبخند میشه،یک کتاب و فیلم خوب روزمو میسازه.یکم چت با دوستام و پلاس بودن تو چنل میا پلیز؛اینان منبع خوشحالی من.

۲-یکچیزی دربارم گفت که هیچوقت فراموش نمیکنم...

اون نزدیک ترین فرد به من بود،کسی که یک بچه ی ۸ ساله میتونه پیشش حس امن و راحتی کنه.اون صلاحمو میخواستم ولی این حرفش تو مغزم هر ساله پلی میشه(اونقدر لاغری شبیه میمونا میمونی). 

ولی بعد سال ها یک موجود گوگولی فسقلی به اسم همکلاسی بهم گفت(شبیه پرنسس ها رفتار میکنی)و این منو زیادی خوشحال و اکلیلی کرد. 

۳-کسی که الهام بخش منه.

آدم های زیادی تو زندگیم بودن که از هر گوششون یک درس عبرت گرفتم ولی مدگل همیشه بازتابی از من بوده. 

۴-چطوری میشه مخ منو زد.

• اول باید عاشق خود و دنیا بود،بعدش باید عاشق طبیعت و گل های ریزه میزشون شد.نمیدونم چرا ولی گل ها، معنی و عطرشون همیشه زیادی برام جالب بود.

۵-زیبا ترین واژه هایی که دیدم.

•آسمان،اسطوخودوس،بنفشه،قهوه ای،زندگی. 

۶-آخرین باری که هیجان زده شدم واس چی بود؟ 

سولوی نایون(pop,pop!)

تموم کردن رمانی که میخوندم 

۷-فیلمی که حاضرم تا ابد ببینمش. 

Oyle bir geçer zaman ki

۸-چیزی که دلتنگشم. 

•زیادی  شخمی  میشه  ولی  من  دلم  برای  چیزی  یا  کسی  تنگ  نمیشه.

۹-درس هایی که میخوام فرزندهام از من یاد بگیرن.

•صبر
•قوه تخیل 
•استقلال 
+کوتاه و مختصر گفتم... 

۱۰-نامه ای به کسی(هرکسی) 

• جندوکی چهارده ساله: 

میدونم زندگی این روزا زیادی عجیبه،اینکه از پس همه چی بر بیای سخته ولی میخوام اون روزی که حقوقا و طبیعتن دیگه تینیجر نیستی بتونی بگی ..ایم هپی،چونکه یک نوجوونی فوق العاده داشتی داشتتی.

                  «به جندوکی هیشجده ساله» 

+یکم تحت تاثیر کنکوریامxD

۱۱- چی الان داره داغونم میکنه؟ 

فکر کردن به راز های پنهان جهان:/

​​امکان ندیدن کیدراما(جمله بندی درست شد‍؟)

۱۲-چی باعث میشه از خنده پاره بشم؟

کار خانه سم سازی من و دوستامxD 

۱۳-ده کار که قبل از تولد بعدیم انجام میدم. 

فقط یک وظیفه تا جندوکی ۱۵ ساله نشدم دارم.یاد بگیرم چجوری زندگی کنم. 

۱۴-رابطه ی من و غذا چجوریه؟ 

مثل لیلی و مجنونxD 

بعدا نوشت:ایم گشاد=|

۶ موافق ۱ مخالف

باید فرست را دزدید:)

من هر روز باید اینو آپدیت کنم؟ 

نمیخوااااااااااام*-*

ولی من می خواستم فرست شم بعد ازت جایزه بگیرمTT

اواااا،تو هر چی خواستی بگو بدم:>

سلام. سلام.سلام:).

ادامه داره؟

یعنی انقدر قشنگ این چیزای شما،خاطراتتان،هی باید خوانده بشه

سلام^~^ 

عه،ممنونم^-^

دیدم نوشتین ادامه داره😅

:))

خوراکیTT

چه نوع خوراکی عزیز دلم؟

از اونجایی که بچه قانعیم...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع اقسام خوراکی ها*-*

وااای جررر،لیل ایز سو کیوووتxD

ولی میدونی مشکلمون چیه؟
من نمیدونم تو جواب کامنت لینکو چجوری بزارم@_@

لیل ایز عه کرم

 

خب اول یه چی بنویس مثل کلیک بگیرش مثل کپی کردن که دورش ابی رنگ بشا

بعد از سمت چپ سومی رو بزن لینک رو بزار توش بعد تابید و تمام*-*

نو،لیل ایز لاو 


شد؟

باشه ولی گلب لیل دیگ نمی زنهTT

 

 

 

عرههههسخثننثنثنثمثممثمثمثمثمثمثمنسنس

خدایااا توفترنگیییییییییییییییییی¥-¥

گشنم شد😐😭

نههه لیلو نیازش داریممم 


توت فرنگی دوست؟مژدیمژذمسدسخسپشکوس 
اخیییی:>

نمیدونم چرا از کلمه اسطوخودوس خوشم میاد*-*

تلفظش باحالهD":

یههههههه،خیلی کول طوریه=]]]

دیگ دیره

 

 

خیلی مزش متفاوته طوری که نمی تونم بگم چیهTT

خدایا چراااااxD 


میفهمم⁦(≧▽≦)⁩

کی مخالفت کرده با پست خوشگلم؟ 

+فقط پرسیدم،کاری قرار نیس بکنم باهات:)

@-@

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان