ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

هات چاکلت#2

.Ooo,Im okay

Hi 

بالاخره امتحاناتم تموم شد... 

ولی من هنوز همون حس فاکینگ گشادی رو دارم:> 

و دارم به اینکه 

هدف خلقت ادما چی بوده فک میکنم،و اینکه من تو زندگی هدفی دارم نه؟ 

باید زندگی کنم،برای چیزی،کسی،واقعه ای،اینده ای که 

هیچی ازش نمیدونم:) 

ولی سوال اینه من نمیدونم کیم و هر روز دارم زندگی یک فرد جدید رو تجربه میکنم. 

​​​​​

+پروفم+-+ 

+آزادین؟(امتحانتتون تموم شد؟)

۷ موافق ۰ مخالف

+ آزادین؟ خیر. تا دوشنبه امتحان دارم از اخرای تیر هم باید برم مدرسه دوباره"^"

اووووو،زیادی زخمی شدی•-•

حرفای دلمو زدی. بای.

 

نه صبر کن هستم*-*

+ خیلی وقته.. مسافرتم رفتم"-" -انقدر آزاد-

خوشحالمD: 


=⟩ 
+چقدر تضاد بین دو تا کامنتxD

+موج مکزیکی میزنهه اصلا*-*

جرررxD

امتحانا تموم شد و مجبورم خونمونو ۲۴ساعته تحمل کنم

اهههه،خیلی هم دردی میکنم+-+

سلام. شلام.سلام

امتحانات تمام،با نمرات درخشان!😂👌🌈

چه سلام پر انرژی ای:) 

تبریک عرض کردن•~•

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان