ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

~اعتراف~

اهههههه،دارم اذیت میشم و از چند ساعت پیش خودم شرمندم... 

با عقل سه تا اسکل یک نامه نوشتم و با یکی از بچه های کلاس بغلی دادم بهش و میدونین چیه؟ 

خیلی چرت روش اسم کلاسم نوشتیم(داد زدننننن) 

بعد دیدیم یهو همچین دارن میدوین طبقه ی سه که تقسیم شدیم... 

پرس و جو شون اونقدر زیاد بود که تا من برگردم هم اونجا بودن. 

(البته که خودمو زدم کوچه ی علی چپ ولی به شدت استرس داشتم) 

«الانم حس مزخرفی گرفتم،شتتتت»

۸ موافق ۰ مخالف

اول سعی کن باهاش دوست شی بعد که یکم صمیمی شدین بگو روش کراشی*-*

وی تا حالا کراش نزده ولی داره راحل میده :q

باور کن اونقدر دستپاچه میشم جلوش که خیلی ضایعم:/ 

خودشم بعد خرداد قراره از مدرسه بره(چون مدرسه فقط سه پایس+-+)

+ دارم خودمو خفه میکنم که ریاضی بخونم:"]

و نتایج بدی هم نداشته خوب بوده ولی هنوز یه فصل هم تموم نکردم:دی

اخییییی 

منم دارم با بیکاری حرص میخورم=/ 
اخ برنامه شنبه رو نمیدونم و خیلی زیبا منتظر پی ام بچه هام&_&

خب پس نباید از دستش بدی@-@

نفس همیق بکش برو تو روش بهش بگو؛-؛

بخدا اظطراب واسه یه دقیقه‌اس.. بعد تموم میشه:" 

(اره راهنمایی و دبیرستان اینجوریه+-+)

فرض کن چهار نفره دست تو دست میریم از جلوش رد میشیم که منو دوستم نگاش کنیم بعد اونقدر پت و مت میشیم که بیا و ببین 

حالا ببین برم اعتراف کنمxD

امتحاناتون شروع نشده مگه؟؟*-*

الان اگه مامانم بود میگفت برو درس بخونD":

این صبر کردنه بعضی وقتا خیلی رو مخه:"/

نه از یکم شروع میشه@_@ 

بلی بلی حقققق

پس اظطراب نیست موضوع یه چیز دیگس اصلاD":

تنهایی برو*--*

بعد جالبه این دختره کراش ما هم هیچوقت تنها نیست که بهش اعتراف کنم:/

مال ما همین هفته شروع شده بود:"")

پیشنهاد میکنم اگه نخوندی بری بخونی*---*   (بنده به خاطر نخوندن مجبوره تو همین دوره ها بشینه بخونه:/)

بنده سه بار از اول تا اخر هر کتاب امتحان دادم پس*-*

حیحD":

ببین اگه نیاز داری واقعا بهش بگی سو... برمیداری میبریش یه گوشه بهش میگی دو دقیقه بیا کارت دارم بعد بهش موگویی*--*\ -راهکار من-

در غیررررر این صورت.. ببین بقیه چی میگن•-•

تو فکر خودمم بود نامه بنویسم(خز و خیلیxD)

البته اگه بقیه نظر و تجربه ای داشتن]B

میخوای باش رابطه داشته باشی؟

نوووو نه همچین چیزی+-* 

فقط میخوام از این پت و مت بازی بیام بیرونxD

او.. پس راحت باش دیگه@-@


 

اینم یه راهکارهD":

*-*

مدیتیشن کردن(نفس عمیقD:) 

 
=]

عههه چرا عذاب وجدان گرفتم... 

هیچ محتوایی برا این اعتراف،نامه گونه ندارم:|||

باهاش حرف بزن *-*واقعا هیچ ایده ای ندارم...

دونسنگ گلم اونقدرا راحت نیس با ناشناس دوسال بزرگتر از خودت حرف بزنیxD

فقد توش بنویس روت کراش زدم بعد بنداز تو کیفشxD

اینا ایده خوبین ولی نکته های ریزی دارن:چجوری برم کلاسشون و دست تو کیفش بوکونم؟

راهکار همیشگی من: نامه

فقط خیلی نذار احساساتت توش شدید نوشته بشن چون بعدا پشیمون میشی. D: 

مثلا میتونی بنویسی تو خیلی کراشی و تمام یا میتونی بیشتر توضیح بدی و حرف بزنی دیگه نمیدونم. D:

شاید همین کارو بکنم.. 

فقط موندم بگم اهل کدام یک کلاسم یا نه؟😂😂

هیچ وقت ؛ هیچ وقته هیچ وقته هیچ وقت به کراشت اعتراف نکن. 

*یک تجربه گر

اوووووه 

میتسوری،میدونی فقط به یک بهانه نیاز داشتم بزنم زیرش؟ 
+اهههه خداااا چرا اینقدر هل شدمممم۰-۰

بنظرت اونم تورو دوست داره؟!

به احتمال زیاد نه ولی نمیدونم•~• 

ولی شاید بدونه که من روش کراشم چون زیادی بهش خیره میشمxD

اگه اونم دوست داره اعتراف کن..

اگه فکر میکنی دوست نداره به هیچ عنوان اعتراف نکن.

بهش نزدیک شو ببین دوست داره یا نه

این جمله اخری رو دوست داشتم:)))

خیلی پیش خودت بزرگش نکن خب؟ روش کراش زدی عاشقش نشدی هنوز. اینکه باهاش وقت بگذرونی به نظرم وابسته ترت میکنه. اگه چیز کامان و عادییه تو مدرسه تون که همدیگه رو شیپ کنین و اینا یا از دوستش راجع بهش بپرس که یه جوری به گوشش برسونه یا بهش بگو. نه خیییلی راحت ولی بفهمون بهش. 

چیزی که گرفتم اینه: 

زیادی هول نشم و به گوشش برسونم:)))

بعد اینکه حواستم باشه که کمتر از یه ماه دیگه کلا میره سو اگه هنوز کوچولوعه ولش کن.

ولیییی اگه بخوام از دید یه سال بالایی بهت بگم باید بگم الانا توی مدرسه خودمون (که نباید تعریف کنم بدآموزی داره) همه انقد تو فشار درسان که وقت نمیکنن به این چیزا فک کنن. پس اگه پایه بود و چیز کرد آمادگی داشته باش.

بازم میگم اینجور چیزا خیلی جدی نیست تا وقتی خیلی جدی نگیریش. اگه ذره ای بخوای بیشتر انتظار داشته باشی خراب میشه.

اووووم،سو سو تنکیووووD"':

برای من  راحته ولی :"

ㅁ-ㅁ

در هنگام خروج از مدرسه گیرش میاری اگه تونستی میندازی تو کیفش اگه نه به یه بهونه میری سمتش مثلا میگه زیپ کیفت بازه بعد نامه رو میندازی توش و در میری تامام^-^\

چقدره تو باهوشی دختررررررررر 

+به اینم توجه کنین اولین کراشمه واس همین هول کردمxDD

این ایده ها تو‌ مغز من هر روز در حال پر زدنه^-^\ xD

+اره عادیه@-@

مغز من فعلا قفلی زدهxD 

+خوشحالم که درک میشم^~^

بگو رو یکی کراش زدم

بعد میگه کییی

انقدر بگه که رسید به خودش چشمک بزن برو

#راهکار های بی نقص

اوووو مای گااااد اصلا به ذهن خودم نرسیده بوووود:/ 

میگم دختره نهمهههه،هیچ موضوع مشترکی برا صحبت نداریم+-+

چقدر خوب دارم با کارهای بدم در تنهایی حس چرتی میکنمㅇ-ㅇ

چقدر جمله ی بدون ارزش املایی هست:///

نمیدونم اون لحظه باید میزاشتم همه چی ناخود آگاه حل بشه یا قایم میشدم؟!

من قایم شدم،مثل همیشه به هیولای ترس پناه بردم

مسئله اصلی اینه بودن یا نبودن:)

نمیدونم اینو از کجا شنیدم ولی تمام حس و حال من اون لحظه تو این جمله خلاصه میشه....

خوبی گل؟ (میدونم سوال مسخره ایه ولی تو بعنوان پیشنهاد بغل گرفتن بگیر) 

مثل توپ:+)+) 

بغل؟

من درباره کراش کاملا ناکامم وگرنه راهکار میدادم 

بجاش میتونم باهات عر بزنم

وااای بالاخره یک زخم خوردههه:] 

+بیا بغلم ناله کنیم

*اشک شدید ریختن

داد زدن*-*

بغلللللل

بغلللیییی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان