ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

~اونی که منه؟~

اون نه پرنسسه.نه کیوت
اون فقط یک دختر کوچولویی هست که اصرار داره بچه بمونه.تا بتونه تموم توت فرنگی های جهان و بخوره و لباساشو صورتی و کثیف بکنه بدون اینکه مردم قضاوتش بکنن... 
اون یکم متفاوت از بقیس،برونگراس ولی از یک نوع درونگرا+-+ 
مثل این خودکار هاست که چند رنگ دارن،گاهی قرمز،گاهی سیاه،گاهی صورتی،گهگاهی هم آبی و سبز.. 
ولی اکثرا خانوادش فک میکنن اون یک تینیجر ارومه گوشه گیر سیاهه در حالی که بچه های فامیل فک میکنن یک بچه پایه ولی لجبازه مثل قرمز.. 
اماااا همسن و سال اون فک میکنن یک صورتی کیوت لعنتیه که مثل پرنسس ها رفتار میکنه:) 
ولی میدونین چیه روح اروم و ساکت اون یک رنگیه که هیچوقت تو جوهر ها جا نداشته. 
قهوه ای
اون عاشق بوی خاک و قهوس؛موهای خرمایی فرفریش مثل سیم های تلفن عمومی پیچن و روی صورتش میفتن.. 
اون پرنسس توی کتاب ها نیست اون عروسک کوکی رنگ و رو پریده پشت ویترینه^~^

۶ موافق ۰ مخالف

جندوکییییی

ایرینییییی،خوبی؟

دختر قهوه اییㅜㅜ

 

+میانگرایی؟!+-+

D": 

+اوهوم یس#_@

به بهههههههههههههههههههههههههههههههههه

XD 

چرا یادمه کی هستی ولی یادم نیست؟@-@

من دلم برات تنگ شدهههه TT

بدنیستم تو خوبیییییی؟

اوخیییی گوگولیییی:> 

منم خوبم درگیر درسم:)

اونیییی

تاتاممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

ااااخخخخ(صدای شکستن قلب) 

چجوری نفهمیدمممم،خوبی خوشگل اونی؟

راستی تا یادم نرفته بگم منبع: 


@میتسوری اعظممم

کیوت کی بودی تو :") ؟ بیا بغلم نیکسنصکنس

O-O 

جات تو قلبمههههه:))) 
بغلللل

-در اوردن چسب 

بزن ب قلبت +-+

نمیدونممم شاید چون هم اسم هم عکسو عوض کردم

خوبممم تو خوبییی

ولی این قلبمو خونی کرد،رگ اکلیلیم زد بیرون=] 

بلی بلی 
اره خوبم مرسی،چه خبرا؟در نبود من چه ها گذشت؟!

تشبیه هاش خیلی قشنگ بودنTT

خوبیی جندوکی؟

این تعریف منو زیادی اکلیلی کرد^-^ 

خوبم تنکس،تو خوبی کیوتک؟

واهایییی

 

بمونیی+-+درس و امتحان +-+خیلی چیز ها گذشت...

+-+ 


وااای درس،حس میکنم همه در عذابن 
خیلی چیز ها=تعداد تک تک سلول های تاتا

اوخوداااا•-•💙

شکر بمونی پس..مرسی منم خوبم")))

هیهیهی 

خداروشکر که خوبی=>

اره دقیقا .. از وقتی حضوری شده خیلی از مدارس سخت میگیرن 

جرررر ن اون ک اره ولی ....  از افسردگی رهاییدمممم ولی علامت هاش باز داره میاد +-+

من تو یک هفته حدود ۱۰ تا امتحان باید بدم برا اماده شدن &_&

جون من؟چقدر خوبه از شر این گشادی زشت کثیف بزنی بیرون... 
اونقدر انگیزشی ببین که ازت دو متر فاصله بگیرهxD

جندوکی گلمممم +-+🌼 

واااای میزوکییی،خوبیییی؟

چقدر خوب شد پست گذاشتم با همه احوال پرسی میکنمxD 

وای ...

 

هوم خیلییی مدیون اون طرفم ک حالمو خوب کرد(=

 روزی 100 تا میبینم تا نیاد سراقم .. فکر بد نمیکنم.. سعی میکنم داخل مرکز دوستام باشم .. کلا خیلی دنگ و فنگ براش دارمم+-+

ترکیدن سر از این همه دانسته:) 


اینکه برای بدور بودن از افسردگی کار های متفاوتی میکنی ستودنی و کیوته•~•

بوس به کلت 

من دارم زندگی میکنم D: 

تو چی خوبی؟

خوبه خوبه 

کجایی دختر دلم برات تنگ بود🌼+-+

D= 

منم خوبم دیگه در حال گذراندن زندگی هستم.. 
وای منم دلم برا بیان تنگ شده دیگه نتونستم ایستادگی بکنم پس اومدم یه سری بزنم به اینجا

هعییی

 

دوستام میگن خوبه ک برای بهتر شدنش تلاش میکنی +-+ن خیر کیوت نیس +-+

اره اره تلاشت هم داره جواب میده=] 

کیووووتههه

خوبههه

ن خیر نیست+-+

اونی میگوید کیوت پس کیوته تامام

کجاییی تووو

دل به دریا زده امxD

باشه هرچی اونی بگه ^^

لبخند گنده ی کیوت=]]]

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان