ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

#چالش نقشه کشی~

من قول دادم که دیگه چالش بلند ننویسم ولی این خیلی دلمو بردددد:)) 

روز اول: برای سال آینده چه هدف هایی دارید که مصمم هستید به انها برسید؟ برای رسیدن به انها برنامه دارید؟ موانع‌تان را لیست کنید و راه های پشت سر گذاشتن انها را بنویسید.

 

۱-رفتن به کلاس موسیقی+-+ 

موانع:راستش تموم مانع ها خودمم:/من همیشه تنبل و بی حس بودم برای هر کاری ولی دیگه قراره یک شروع تازه بکنم=] 

برنامه:اول از همه جمع کردن شجاعتم و بعد اون ثبت نام(مرحله راضی کردن خانواده نداریم چون مامانم خودش پیش قدمهD": ) 

~

۲-ادامه دادن نقاشیام 

موانع:بازم خودم و اعتماد به نفس پایینم=| 

برنامه:تموم کردن تموم نقاشیای نصفه و شروع دوباره و پر انرژی این کار⁦<( ̄︶ ̄)>⁩ 

۳-وضعیت تحصیلی بهتر#_# 

موانع:اینترنت و بی حوصلگی معلما و تموم شاگردا=/ 

برنامه:انجام تموم تکالیفا سر موقع و تعیین یک جایزه ناب برا خودم|B 

+اینم بگم زیادی حساسیت گرفتم وگرنه نمره ترم اولم۱۹٫۶۰ بوده و مامان بابام ازش راضین*حیحی 

۴-شروع به کار های پر انرژی کردن

موانع:کرونا و افسردگی 

برنامه:دفع گشادی و فکرای بد خودم:]  

روز دوم: ده تا از عادت های خوبی که بنظرتون لازمه سال اینده درون خودتون تقویت کنید رو بنویسید. چه چیزی باعث شد امسال نتوانید انها را داشته باشید؟ چگونه میتوانید ان علتها را از بین ببرید؟

 

۱-اعتماد به نفس: 

دلیل:خب اعتماد به نفس پایین یکجورایی از بچگی مشکل اساسی منه*-*

راه حل:با کار های کوچیکی مثل جواب دادن سوال معلم شروع کنم•-• 

~

۲-صبر کافی 

دلیل:اینکه صبر ندارم مشکل اساسی منه:/ 

تو هر کاری به دلیل صبر پایینم شکست میخورم

+لازمه بگم تو بعضی مواردم زیادی صبورم:) 

راه حل:بتونم کار های روزمره مو به ارومی انجام بدم کافیه 

~

۳-موزون تر و ارومتر حرف بزنم 

دلیل:فشار و درک نشدن زیاد در برابر افراد جامعه

راه حل:این در پی صبر میاد.

اول باید صبور باشم و خودمو کنترل کنم بعد با لحن ارومتری به منطقی بودنم ادامه بدم.

۴-مرتب بودن 

دلیل: راستش من بچه بسیار مرتبیم ولی هنوزم یاد نگرفتم اتاقمو جارو بکشمXD 

راه حل:کارامو قبل گفتن مامان بکنم تا یک افرین بگیرم•^• 

پ.ن:خب راستش همینا بود:)

روز سوم:سه چیز که بنظرتان لازم است در سال اینده به خوبی یاد بگیرید؟

۱-زبان انگلیسی
۲-درس های مدرسم
۳-اطلاعات عمومی 

روز چهارم: فکر میکنید درسال اینده باید از چه چیزها و چه کسانی دور بمانید؟ چرا؟

باید از گوشی و فضای مجازی دوری کنمT-T 

روز پنجم:یک جمله-شعار- برای سال اینده خود انتخاب کنید‌ که به شما انگیزه میدهد به خوبی ادامه بدهید. ان را بخاطر بسپارید

میخوای تسلیم شی چون آسون نیس؟:))) 

 

روز ششم:پنج مورد از درس هایی که امسال اموختید و برای سال اینده به دردتان میخورد و نباید انهارا فراموش کنید؟

 

۱-همیشه کسی که پیشته خودتی:) 

۲-دوستی ها قرار نیس فوراور باشه

۳-روز ها میگذره و واینمیسته پس سعی کن ازشون استفاده لازمو ببری.

۴-هیچوقت کار هاتو به دقیقه ۹۰ نگه ندار 

۵-اهنگ های قدیمی گوش بده (اینو میگم چون خیلی به روحم میانㅁ-ㅁ) 

 

روز هفتم: فکر میکنید لازم است برای اینکه حالتان در سال جدید خوب باشد چه کارهای ساده اما موثری انجام دهید؟ لیستی از انها تهیه کنید.

۱-از گوشی دور باشم.
۲-بیشتر اهنگ بخونم.
۳-کتاب بخونم.
۴-دیوونگی بکنم.
۵-غذا بپزمD":

روز هشتم:چیز هایی که امسال قدرشان را فهمیدید و لازم است در سال اینده بیشتر به انها اهمیت دهید لیست کنید.

۱-پند های مامانم
۲-دوست واقعی و به درد بخورم
۳-برفxD
۴-خاطره های مدرسه*هعیییی
۵-خانواده:)

روز نهم: سه عادت شما که لازم است در سال اینده برای حذفشان تلاش کنید؟

۱-حاضر جوابی•-•
۲-تنبلی"-"
۳-معتاد گوشی بودن(معلومه چقدر زجر میکشم؟xD)

روز دهم: یک آرزو برای سال آینده؟

زندگی اروم و براورده شدن اروزی همه=)
+زرنگی کردم و دوتا ارزو رو با «و» در یک جمله جا دادمxD 

روز یازدهم: سه راه در امد شما که میتوانید برای سال اینده انها را گسترش دهید؟

دقیقا نمیدونم منظورش چیه ولی:
۱-سفالگری
۲-شمع سازی
۳-نقاشی
مجموعه ای از تلاشاتمD": 

روز دوازدهم: مشکلاتی از زندگی شما که میخواهید در سال اینده آنها را حل کنید نام ببرید. چه کاری باید انجام دهید ؟

۱-گشادی"-"
راه حل:بیشتر فعالیت کنم:)
۲-مشکلم با خانوادم+-+
راه حل:سعی کنم هر حرفو به دل نگیرم و با تن صدای اروم باهاشون حرف بزنم
۳-نا امیدی
راه حل:شروع(ادامه)دادن کارایی که دارم انجام میدم^•^
۴-بدبختی=|||
راه حل:تا در ایرانی راه حل نداری[B 

روز سیزدهم: لیستی از فیلم-سریال و یا انیمه ای که میخواهید در سال اینده حتما مشاهده کنید

عاشق سوال میشودT-T
۱- Emiley in paris
۲-Wonder egg priority
۳-Strange things4
۴-Tact op destiny
۵-Himouto! Umaru-chan
۶-Your name
پ.ن:چقدر زیااااادن*-*
پ.ن:یکی دو تا هم بود ها ولی یادم رفت:/ 

روز چهاردهم: پنج مکان تفریحی که میخواهید در سال اینده به انجا سفر کنید؟

۱-خرم آباد
پ.ن:به گفته مامان جای خوبی برا گردشه:)
پ.ن:بقیشو نمیدونم‌ و اینکه اهل مسافرت نیستم•^• 

روز پانزدهم: چیز هایی که قبلا نداشتید اما الان به دستشون آوردید

۱-بولت ژورنال
۲-گوشی
۳-شجاعت 

روز شانزدهم: ده نفر از افرادی که بابت آشنایی با آنها در امسال خرسندید؟

ده نفر زیاد نیست؟@-@
۱-معلم مطالعات(روش کراشمxD)
۲-معلم زبانم
۳-مائوچان
۴-غزل
۵-میتسور
۶-آنیما
۷-چومی
۸-جیوو
نمیدونم،ولی دلم نمیخواد کسی هم یادم رفته باشه+-+
۹-کلا بیانیون(مغز متفکر منمxD)
۱۰-همکلاسیام|B 

روز هفدهم:لیستی از کارهایی که شاید برای شادی دیگران در سال اینده انجام دهید؟

۱-لبخند بزنم :)
۲-کادو های کوچولو به مردم بدم 

روز نونزدهم:یک روتین روزمره ایجاد کنید که هر روز ان را دنبال کنید. برای مثال "من هر روز ده دقیقه ورزش میکنم".

تو بولتم نوشتم=] 

روز بیستم:نامه ای به خودتان در آخر سال اینده بدهید.

اول اینکه،سلام،خوبی؟
چه خبرا؟سال جدید چجوری بود؟
اگه هنوز زنده ای خیلی خوشحالم:)
راستش نه واس اینکه خستم،نه واس اینکه شرایط زندگی سختع واس اینکه حس میکنم داریم به اخرای عمرمون نزدیک میشیم نگرانتم:)
+این فیک اسمایل بود ها
اگه هنوز زنده ای توصیه میکنم از مدگل دل بکنی چون خیلی دارکه=|
و مغزتو به چوخ میده•-•
راستی ۱۵ سالته نه؟افسردگی که نداری؟ 

~

پ.ن:سر کپی پیست کردنش کلافه شدم:/ 

پ.ن:امیدوارم همشو بخونینxD 

بعدا نوشت:خاک رو سرم منبع یادم رفت 

میتسوری شی:))

۴ موافق ۰ مخالف

خوشحالم که از اشنایی با من خوشحالی(":

منم خوشحالم که تو از اشنایی با من خوشحال شدی:)))

ممنون که شرکت کردی(": *اشک شوق

قلبم تقدیم شماxD

چقدر بلنده خدایی•~• 

+این موقع پست گذاشتن جاهلیت تمامه ولی خواستم اولین نفر(بعد میتسوری) باشم که این چالشو تموم کرده

ولی اسکل یادت رفته منبع بزنی@-@

امیدوارم به همه ارزوهات برسیD:

تو اگه به ارزوت برسی.. همه ادمای دنیا به ارزوشون میرسن. چه دل انگیز(":

دلم میخواد همه به ارزوشون برسن=] 

چه دلبر و اکلیلی:")

از مدگل دل بکنی چون خیلی دارکه؟

قلبم میگه دل بکنم ولی مغزم میگه نه بابا هنوز به چوخ نرفتیم بمانxD

نه منظورتو نگرفتم از اینکه داره حقیقتا 

@-#

دارک نه دار😐💔

جررر 

*دار نه دارک
دارکه دیگه!دارک نی؟@-@

اینم بگویم:قرار بود وسط هر کدوم به چیبی کیوت بزارم ولی نه نتشو دارم نه حسشو،ساری•-•

+گشاد اعظم:>

خب متوجه نمیشم منظورت از دارک چیه ینی چی دارکه؟

تئوری هاش،ویدیو هاش،موهاش،تن اروم صداش

عه واااا("""":

سوال 16 منم هستم که(*******:

*اشک*

*ذوق*

قطعااااا 

*بوس* 
*بغل*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان