ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

~عشق فقط تو کتاباس~

 


از بین تعداد زیادی ادم که مثل غاز ها اینور و اونور میرفتن،چشمم بهش افتاد.. 

بدنم سرد شده بود و قلبم نوک انگشتام میتپید،جلوتر رفتمو دستمو به طرف شونش بلند کردم:ویل؟!

به طرف من برگشت و با تعجب به صورتم زل زد،منتظر بودم که چیزی بگه که صورتشو در هم فشرد و یک کار غیر منتظره کرد.دستشو طرفم دراز کرد و چتری هامو به یک طرف برد؛صورتش حالت خنده گرفت..

داشت بهم نگاه میکرد و چیزی نمیگفت.

میخواستم ساعت ها باهاش حرف بزنم ولی حرفی نداشتم. در سعی بودم که چیزی بگم که چشمم به کتاب لای انگشتاش افتاد،همین لحظه بود که متوجه شدم داره به کتاب لای دستام نگاه میکنه؛نگاهامون به هم خورد و گفت:رومئو...و با کمی مکث ادامه داد ژولیت؟! 

-اره،کتاب خوبیه:) 

کتابو جلو صورتش گرفت و گفت این کتاب خوبیه؟ 

-امممم،خب اره... 

کتابو کمی پایین تر اورد به طوری که چشماش دیده میشد،ابروشو بالا برد و با لحن عجیبی گفت:این محشره! 

کنار رفتم تا مرد بلندی که از پشت سرم مدام داره بهم میگه برم کنار،رد بشه. 

ادما از هر طرفی رد میشن و سرم گیج میره. با خودم میگم:خیلی خوب شد الان دیگه گمش میکنم.

روی نوک پا وایمیسم تا پیداش کنم؛بالاخره بین موجی از انسان پیداش میکنم که داره میخنده. 

سعی میکنم نزدیک تر برم که از بین این همه انسان بلند و کوتاه غیر ممکن به نظر میرسه. 

دستمو میگیره و با خودش به گوشه خلوتی میکشونه،صورتم حالت تعجب و خنده به خودش گرفته.. 

-چاره ی دیگه ای برا ادم نمیزارن 

میزنیم زیر خنده،متوجه نگاه هاش به لبخندام میشم... و قلبم به شدت سریع میتپه و برای اینکه هل نشم میگم:

-داشتی میگفتی این کتاب محشریه نه؟ 

-قطعا! 

بازم حرفی ندارم که بگم و کارو به اون میسپارم. 

-عشق بینشون مثل خورشید تموم نشدنیه

-ولی این طور عشقا فقط تو کتاباس 

سرمو پایین میندازم و به کفش هام خیره میشم.

-واقعا اینجوری فکر میکنی؟ 

-تا وقتی کسی مثل رومئو و ژولیت رو ندیدم اره..

کمی با ورق های کتاب بازی میکنه،انگار نمیخواد واکنشی نشون بده..  

کسی از پشت صداش میکنه 

ویل،ویل،هییی با توام 

وقتی اون مرد جوانو میبینه با عجله ازم خداحافظی میکنه و میره؛همونجا تو افکارم غرق میشم. 

فک کنم اشتباه کردم،نه؟ 

باید بهش میگفتم که مثل ژولیت عاشقشم؟باید میگفتم که هر وقت میبینمش ضربان قلبم میره بالا؟ 

شاید اونم مثل رومئو دوستم داشت؟!

پ.ن:هیچوقت اول نوشته و بعد دنبال عکس نباشین چون کلافه میشین:/ 

پ.ن۲:اصلا خوب نشد،فقط چون دوستم گفت خوبه منتشر میکنم*-*

۷ موافق ۰ مخالف

اول از همه ..متنت خیلی قشنگه:))

 

 

دوم از همه ..یه نمونه که ثابت کنه عشق تو کتابا نیست ..من و غذاستتتتتتت اون بخاطر من میره تو دهنم جون میده ..منم بخاطر اون زندم ..چه عشقی قشنگ تر از این؟

مرسی ثنایی💕 

این عشق دو طرفه و شدیدتون منو کشتهxD

زیبا بود:)

زیبا خوندیش:>

خداوکیلی شما چجوری میتونین انقدر قشنگ بنویسین؟من بخوام بنویسم یچیز عنی درمیاد در حد دو خط هم میشه😂🥲

@ثنا

بمیریییییXDD

واو جندوکی این عالیه ^^

دوستت راست میگه

(بنظرم واقعیت رو گفت اینکه اینجور عاشقی ها فقط تو کتاباس اگرم باشه خیلی کمیابه)

با قدرت ادامه  بده متنات عالین

میسی میزوکیییی^-^ 

لاو یو 
اوهوم:/ 
تنکیو😆🍓

خیلی قشنگ بوددTT

قشنگی از خودته عزیزم🧡

عالی بودددTT TT

عه آیسوووو،تنکسسس 

+جلوی خود را میگیرد تا نگوید بچ کجا گم شده بودی؟

اوخیی اقا من و تو هم تایپیم ..پس چرا تو انقدر کیوت تریییTT

 

هه میدونم ..ولی چشممون نکنین هه

نمیدانم:( 


الهی تا اخر عمر عشقتون پا بر جا باشهxD

راسشتی تو چند سالته

۱۴ +-+

عه ..2 سال ازت بزرگترم هه 16 سالمه ..4 ابان 1385

://// 

باز هم از من بزرگتر،چرا من فک میکردم۱۵ سالته+-+

حیححح*-*

+جلوی خود را میگیرد تا نگوید الاخ این چه طرزه حلف زدن با اونیتهههههههه=-=🔪

⁦:-)⁩ 

+جلوی خود را میگیرد تا تکه تکت نکنه:/
نمیگی یک دونسنگ کوشولو دارم خدای نکرده نگران میشه؟°~°

چون روحیه ی جوانی در من بسیار بالا است جوون میزنم هه

بله عزیزم شما جوون تر از اینا میزنی:)))

+جلوی خود را میگیرد تا اشکش در نیاید=-=

اوخی مح مودونم کسی نگلان نوموشه سوییتی=-=

+جلوی خود را میگیرد تا بغلت نکند 

چاقو داری؟یا خودم بیارم؟

این الان ..تعریف بود یا چیز ...اون یکی چی بود ..وای اون کلمه و یادم نمیاددد

میفهمم چی میگی ولی متوجه نمیشم😂😂

+جلوی خودشومیگیره تا نشون نده دوست داله بخل بشه

گلط کلدم بمولا ببشید ببشید=-=💔

+جلوی خودشو میگیره ولی بخلت میکنه 

خوب است:)

+جلوی خودشو نمیگیره و محکم تل بگلت میتنه

آخیش•-•*

+بغلللللل 

جرررxD

زیبااااا بود*----*

زیبایی از خودت می باشد•-•

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان