ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

~1400~

 

هدفم از نوشتن این متن چیه؟ 

بستن دفتر ۱۴۰۰ پر فراز و نشیب+-+

واین چند روز اخر بیاین همدیگه رو ببخشیم و سعی کنیم با تموم انرژی مثبتمون وارد یک سال جدید بشیم 

من امسال رو نمیتونم یک سال خوب به یاد بیارم.. 

همش گریه و چصناله نبود درسته:) 

مثلا روزایی که با بیانیون گذروندم یا روزایی که با جیانه ساعت ها بی دلیل میخندیدیم؛ 

یا روزایی که با اکیپ (الان وجود نداره"-")اسکل بازی در میاوردیم و جررر میخوردیمxD 

ولی همش خنده و قر دادن با اهنگ های قدیمی نبود:> 

روزایی بود که به شدت حس پوچی میکردم،از دست زندگی عصبی میشدم،داد میزدم،هق میزدم و مثل هر تینیجری وقت میگذروندم•^• 

امسال خیلی کارا رو انجام دادم و بر ترسای بیخودم غلبه کردم اما یک حس گشادی ای هنوز مونده بود که نزاشت نقاشیای نصفمو تموم کنم و این ناراحتم میکنه•~• 

تنها نقاشی تموم شدم"-" 

چرا اینو تموم نمیکنمممم :/

بخش عمده ای از امسال با گوشیم گذشت حدود۶ ساعت از روز من درون این وسیله مدرن میخزم:/ 

و باید یکی بزارمش کنار

در حالی که تصمیم گرفتم متن های کذایی مغزمو تایپ کنم و بزارم تو وب...¡¿ 

خب همین بود اخر کلام:)  

پ.ن:ششمین باره دارم سعی میکنم پستو تایپ کنم+-+ 

پ.ن:پروفمو عوض کردم میاد براتون؟ 

پ.ن:چهارشنبه سوریتون مبارککک لاولیاااام:))) 

 

۵ موافق ۰ مخالف

وییی گوگولی من 

پروفت مثل خودت بسی کیوت 

اومددددده؟

ارههههه اومده گل🌼

نقاشیات خیلی قشنگهههههه واهاییییی

D": 

مرسی لطف داریییی🥺💕

نقاشیای تو رو دیدم دلم خواست بکشم ^•^

ولی نمیتونم بکشم 😂

فردا حتما یکی بکش بفرستxD 

چرا میتونیییییی:))

ناحیه نمی تونم ولی اگه تو بخوای شاید یه طرح بکشم 

اینروزا نیازمند ازادی فکر و روح با کشیدن نقاشی دارم 😶

من میخواممممم،پس بیا همت کن و بهترین خودتو بزار وسط=]]]

ناحیه😐

منظورم ناحححححححححح بود😁😅

جررررر😂😂😂

باش پس تصویب شد تا فردا یکی میکشم 😄😂

هورااااا

نقاشیای بیانیون رو میبینم حس پوچی و تهی بودن میکنمTT

چه وضعشهTT پس ما بی هنرا بریم بمیریم دیگهTT

+پروفت همون صورتیه س ؟ اره اومدهD:

++چهارشنبه سوریتون مسکوت. بدم میاد از صدای ترقه عیش:/

عههههه به خودت تهمت نزن:/ 

نقاشیای تو خیلی بهتر از ایناس@-@ 
+یس:)) 
++اه منم بدم میاد ولی حس باحالی داره 
(گوشام کر شده@_#)

پروفتتت چ کیوتههه

حیحیییی^~^

نقاشیات عالیهههه 

از خودم ناامید شدم"

و اون عکس اخر پست..حس کردم خیلی شبیهته بای:""""

میسییییی 🤍 

نو نو نو،باید بیشتر امیدوار بشی:] 
این پشمالوهه خیلی کیوتر از منهxD

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان