ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

10 لبــخنـد 1400

1-وقتی روز تولدم پی ویم ترکید:) 

2-وقتی فن توایس شدم:) 

3-وقتی اسنودراپ دیدم:) 

4-وقتی با لبخند های جنی خندیدم:) 

5-وقتی ویدیو های یوتوبرا رو دیدم:) 

6-وقتی رفتم آزمایشگاه مدرسه :) 

7-وقتی مامانم برام تابلو بلک پینک خرید:) 

8-وقتی ژورنال و کلی استیکر خریدم:) 

9-وقتی متن چومی که وایبمو میگفت رو خوندم:). 

10-وقتی آسمونو دیدم:)  

+ولی با هر کیوت گفتنتون من لبخند زدمD": 

منبع:) 

۵ موافق ۰ مخالف

میدونین چیه؟ 

یادم رفت کامنتاشو ببندم@-@

از بس سر به هوایی:/

خوبه همینطوری لبخند بزن=-=

:)))))

خوشحالم لبخند واست ایجاد کردم:") 

اخ تو چقدر مهربونی جیوویااا^~^

ای جااااااان•-•

تنکسسس

+صوییتی میشه یه لحظه ادمینم کنی یچی از قالبتو درست کنم؟ فک کنم فراموشش کردم"-"

🤍🤍 

+اوکی:)

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان