ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

قرار بود تو عنوان بگم میگفتم*-*

بیاین ببینم قالب خوب شده؟کار جیوو اونیه :))) 

+کامنت پست اخرو بستم ازتون خبر ندارم بگین ببینم خوبین و خوشین؟ 

رنگ قالبو خیلی دوست میدارمممممممم|B 

۷ موافق ۰ مخالف

دلم خواست باهاتون حرف بزنم•^•

تو که ماشاالله وقت و بی وقت پست میزاری@_@

۷۱ یک روز است چنین میگذرد=/

برو بابا انگار خیلی بازدید داری&_&

سلاااااااام*^*

سلام کالیستا،چند وقته خبر ندارم ازت وبتم نمی یابم@-@ 

خوبی؟

خیلی کیوت شده

جدا؟

+فقط توجهم به اسمته،کیوتxD

صافتههههه 

من خوبم تو خوبی ؟

اره دست جیووشی درد نکنه:) 

راتسش بهترم ولی واقعا حس گوجه گندیده میدمxD

D:

ماااااچ 

+جیووووو چرا انقدر اسمت سم شدهههه😂😂

واهایی جندوکیییییی چه سوییت شده ≧﹏≦

قالبت خوشگلهD:

 

هی هی هی خودم حس میکنم همون وایب کیوتی که  جماعت میگفتن و به خودش گرفته^~^ 

+خوبی میزوکی؟

*-*

+اثر ج ح اس... XDDDD

🥺🌈 

+ج ح های سم بیان معروف است:>

دقیقا وایب کیوت میده 

مرسی گل تو چی ننه؟ XD

من کیوتم؟خب شاید 

هی میزوکی فقط ۱۸ سالته خودتو پیر نکن بیبxD

گوچه گندیده😂😂😂

منم موز گندیدم

اره حس رد شدگی تریلی از روم دارم#_@ 

#کلوب_گندیده_ها

نیستی **؟ 

XD بیا قبول کنیم فسیل شدم دیه 😚😂😂😂😂😂

شاید برا بقیه هستم،من که نمیدانم 

نه تو هنوز غنچه باغ گلستانیxD

اخخی

😂🤌🏻

تو چرا به کلوب گندیده ها اضافه شدی؟

XD

چ کیوتههههه*-*

بخش خصوصی رو دیدی؟

خدااااا،وقتی پیداش کردم غش رفتم•~•

تو هم گل گلابی XD 😆

گل گلاب پژمرده؟

زیرا وی هیچ وجه شادابی ندارد+-+

خو چرا *-*؟ 

 

از نظر خودم بی دلیل ولی مامانم میگه خوابت به هم خورده واس همینT-T

نه الان رفتم دیدمشش

اونم خیلی کیوتههه گادد•-•

اینیدیندژنژدژمسمکطمط  

+جماعت رو به کلمه کیوت زنجیر زدم انگارxD

خوشگلههه*-*

وایبمو بهت میده؟ 

+راستی میتسور اون چالش نقشه کشیه؟کی میزاریش؟

من ؟خستممممم نمیدونم چمههه همش خوابم 🤌🏻🥲

نمیدونم چمه ولی حس گندیده بودن دارم

صییییییییییم فوراورررررر 

بیا بخلم دقیقا مثل منی*-*

وا  ی خودا دقیقا چند روزه منم همین شدم TT

 

چینجا؟

من اصلا طوری شدم که مثل روح متحرکم&_&

🫂🫂🫂بخللل

 

@میزاکی 

تو هم گندیده شدی خواهرم ،با بغل باز دعوتت میکنم 🥲🤌🏻

🫂 

@میزوکی 
بغل سه تایییییی،گندیده شدیم رفت

حقیقتشش وایبت بنظرم دقیقا همین صورتیه*-*

+جرXD

عه پس خوب شد این هدرو انتخاب کردمD": 

+😂😂

جعررر 

بخل ۳ نفره🫂🥲🤌🏻

همزاد شدیم:) 

میزوکی جا نمونی اونی جون؟!

@tada 

میسیییییییییییییییییییی 

*بغل کردن تاتا چوی چان و جندوکی 😭🌼

زاااار زدننننن

اخی 

@میزوکی 

بیا بیا ،به جمع ما ب پیوند

@میزوکی

اومدم ننه D:

بیا بیا

🫂🫂🫂هق 

قراره تا فردا همزادپنداری کنیمxD

هیق خوشگلای مننن 😭😢

گل غنچه منننن

همزاد پنداریییی 😂😂😂😂

 

دلم خواست جدا بشینم هق بزنممممم+-+

*-*

باهات همراه میشم +-+

اول تو شروع کن بعد من وارد میشم 

به قول بابام:گانگستر اخر وارد میشهxD

خیلی خوبههههه

عه ایرین،خوش اومدی^-^ 

خوبی خوشگلم؟

باش 😂

هقققققق زندگییییی

 

هقققق بدبختی

@tata 

کجا وارد میشین*-*؟ 

اوکی اوکی من نمیخندم😂😐 

وارد درد و دل و زار زدن از زندگی میشیم

فدات. مهربونم

مرسی تو چطوری کیوتمممم؟

چقدر که وبت وایب خوبی میده *-*

خدا نکنه:) 

زندم*-* 
دیگه موندم  به این همه مهربون و اکلیلی بودنت چی بگم🥺💜

هققققق اسایش 

 

(چرت و پرت)

@میزوکی 

جندوک اونی خواست هق بزنه تنهایی  ،منم گفتم باهاش همراه میشم داریم باهم از درد زندگی هق میخوریم🫂😂🤌🏻

 

نباید با این یاد سعید اسایش میفتادمxDD 

@میزوکی 
حالا هق زدنامون برا کیپاپ مونده |B  
+وییی جندوکی اونی

#منحرف نباشیم 😐😂😂

اهههم 

هیچ بله بله 😭😭

نه من اصلا منحرف نیستم😂😐 

گریه نکن غنچه باغمTT

 @تاتا 

اوک اوک گرفتم 😂

منو هم همدرد خودتون بدونین ಥ_ಥ

@تاتاشیییی 

تو از همون اولم در قلب ما بودیxD 
بیا دلتو این وسط خالی کن

@میزوکی 

بله بله شمما همزاد ما شدی بیا باهمم هق بزنیم(شیت هق بزنیم چیههه ،ککلمات ججدید)

هق یعنی از ته دل زار زدن 

که فقط ما بدبخت های ایران ژمین ازش استفاده میکنیم-_-

من؟ کیوت؟ نه

چرااااا،کیوتییییی 

مخصوصا مرگ گفتنات به خودتxD

قالب عالیه عالللییی برازندته برازندهههه

 

جوگیری غزل = 20

چقدر که چشمات برازنده قالبه برازندههههه 


تار موهای غزل هم از اعتماد به سقف ساخته شده🚶🏻‍♀️🐒

دانم 

هعیییی...

بزار الان من هق بزنم.

چرا؟(من همیشه اول چصناله هام میگم چرا) 
چرا الان من نشستم رو مبل دارم ناله میکنم ولی مردم کنسرت توایس بی تی اسن؟واااااای؟

چه باحال  که میگی چرا 

نوبت من

ااان اسکیز میخواد کنسرت ززارهههه بعد من نشستم توی ایران دارم برای امتحان علومم میخونممم واییییییییییییی!!!!

(ی دقیقه گفتی ناله میکنم خندم گرفت😂😂🤌🏻)

این باحاله دارلینگ؟ 

حق اند ناله:مردم دارن جفت جفت فتوکارت میخرن من حافظه ندارم حتی تو گوشیم نگهشون دارم:/

ن ترخدا

اینو همه دنیا میدونن ک من کیوت نیسم

پس فقط برا من کیوتی:)

هیم *-*

هعییییی خداع

هر چقدرم اینجا خودمان را پاره کنیم بازم بدبختیم 

مخصوصا تا وقتی دانش اموزیم😶

خیلی کنجکاوم بدونم چی باعث شد فک کنی من کیوتم عزیزم؟

اینکه اونقدر کیوت میحرفی:)))

دخیخخا 

من مودم دخیخاااا

من؟ کیوت؟ حرف؟ میزنم؟ فاک

حداقا از منی که میگن کیوتی یس😐🚶🏻‍♀️

😂😂😂اره خیلی

 

همه جا بهم میگن مود😂😂 

ایم ورد واید هندسام:>

اره خیلی مودیی

ژوننن

هوهووووو 

اونی ژاذابتونممممم

ویییی کیوتتتت@-@💜💜💜

خدایا دارم معتقد میشم که کیوتم هاxD

گول حرف زدنمو نخور.. طوری ک واقعی حرف میزنم حت یذرم شبیش نیست

پس تو هم مثل منی😂😶 

+من خودم تورکی که میحرفم یا علی خبری ظرافت نی،ولی فارسی که میخوام حرف بزنم همه میگن کیوووووت=/

ولی ت جدن کیوتی

دارم بخار میشممممممxD

هوهییی

یسس اونی ژذاببب🤌🏻💕

من متعلق به همه شمامxD

باید باشی (چه ترسناک گفتم )/=

دونسنگم حس کردم بیت المالم😂😐

خیلی گشنگههه

به تو رفته اونیB] 

حیحی

 

گیلیگیلی

عومم

دو روز عقب موندم:دی الان اومده بودم بذارمشD:

امادش کردم که بزارم البته بعد اینکه این جدیدا رو 

هم نوشتم:,)

کیوته*-*

ممنونننن:) 

+عه اسمتو بازم اوا کردی؟

خیلییییی قشنگه*^*

جیوو کاراش حرف نداره

اره،کومائو جیووشیییی

اوشگله...

مرسیییی:)) 

اوو ستی میشناسمت ولی آشنا نشدیم نه؟

فک نکنم

همون صتی ۱۴ سالمه 

خوشبختم ستی:))) 

منم جندوکی14 D": 

عههه من دی ماهم 

تو چی؟

مهر:)

خب پس سه ماه بزرگتری...

"-" 

دیگه اونی شدن برای جماعت فشار میاره@-@

فنسیییی یوووووو

ویوسمسمشمحشتثمصپس آپ درررررر

واااااای دلبندم اروم بگیر 

+اصلا یادم نی برا چی اینجوری غش میریxD

هیچی نشستم فنسی توایس گوش میدمT^T

واااااای توایسسسسس 

فنشی؟

عه؟

اونیییییییییی

اونیییی

اونوووووو

آنییییی

اینیییییییی

وااای جرررxD

اره بعد از کلی بدبختی البتهT^T

گیلیگیلی 

بایست کیه؟

نایون*-* تو چی؟

عررررر 

نایون:)))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان