ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

Just look! Don't say anything

~جنگل اشتباهات~

میخوام از کسی بنویسم که از ناکجا آباد اومد و مثل یک مشاور حرفاش تو روحم نفوذ کرد:
مدتی بود گم کرده بودم. اونو؛مشاورمو ...
داشتم غرق میشدم،توی دریای هرج و مرج سرم،جایی که به جای درخت، اشتباه های زندگیم روییده بود.
یک یا هم دو ماهه فهمیدم این جنگل اشتباهات «منم»نه  یک خرابه که قبلا یک غول توش زندگی میکرد.
حالا دارم میفهمم که اشتباهاتم زیبا تر از درختان،چون من کاشتمشون من بزرگشون کردم و برا خودم نگهشون داشتم.
یک عالمه درخت که شدن یک خونه.
حالا دلم میخواد برم بشینم کنار همونی که بهش میشه گفت مشاور و بگم.تویی که از ناکجا اباد اومدی و بعد رفتنت، راهمو گم کردم؛حالا اینجام.
شدم همونی که شاید فکرشم نمیکردم.
دلم پره شادیه،پره آرامش
دیگه جنگل اشتباهات مکان دردونه ی منه:))))) 

پ‍.ن:اصلانم معذب نیستم دو روز پشت سر هم ستاره مو روشن کنم .

پ‍.ن: و همچنین اصلانم خجالت نمیکشم چالشم نصفه مونده. 

تازگی ها زندگیم اینجوری شده:«هرچی دلت خواست بکن:)»

۵ موافق ۱ مخالف

کاش زندگی منم اینجوری میشد)

قطعا هست،نه کپی این شاید درختای تو جنسشون متفاوته.

و بخش مهمش اینه که سعی کنی باهاشون کنار بیای،بفهمی اونا هم از وجود توعن:)))

چرا واقعا خجالت می کشید ستاره هاتون روشن میشه؟😐💔

یه زمان بیان یه وقیقه دیرتر رفرش می کردی پنلتو بخدا ۱۰ ۲۰ تا ستاره روشن می شد 😐😂

این حقیقته خیلی شیرین بود

و الان برای منی که می بینم همه اون ادما رفتن و ادمای جدید اومدن و زیاد ستارشونو روشن نمی کنن نارحت کننده است😐💔

مثل اینکه زیادی خودنمایی کنی:/// 

منو ببرین اون دوراااااااان+خفه شدن+

اشتباهات و درد باعث رشد آدما میشن و بسی قشنگ درباره اشتباهات نوشتی:")

 

پ.ن:واییی منم می‌خوام پست بزارم روم نمیشهXD ولی ببین من که پستات رو دوست دارم...حالا درسته تا حالا هیچی نگفتم ولی دوسشون دارم:]

تازگی ها زندگیم اینجوری شده:«هرچی دلت خواست بکن:)»

تازگیا زندگی منم اینجور شده و حس میکنم تازه عادی شده زندگیم.

دقیقا،ممنونم:)) 

پ.ن:بزار منم یک اعترافی کنم منم پستانو خ دوس دارمD": 

چقدر شما گلیییییی🌸xD

ودف چه ربطی داره:|💔

اگ با ادم درستی دوست باشی هیچوقت اینو نمی گه و اگ بگه هم نباید توجه کنی

مثل این می مونه که بر گردی به انسان بگی دیگ رشد نکن

واقعا کاشکی می شد برگردیم اون دوران

دوستی های الانم قشنگه ها ولی دوستی های اونموقع یه چیز دیگ بود")

نمد منم از سکوت بیان اینو گرفتم:|| 

راستش من یک اخلاق گند گوهی دارم که اصلا به کسی پیام نمیدم و اینجوریم خب شاید مزاحمش بشم🥲🤦🏻‍♀️ 
+دوستای بچگی از یک جنس دیگه بود خداییTT

نه سکوتش بخاطر اینکه یه مدت بیان پر بود از ناشناسایی که خرفای بد می زدن به بقیه و خب خیلیا رفتن و خیلیا دلشون شکست و سکوت کردن و بعد دعوا های فراوان و نتیجش شد سکوت الان~

 

اصلا همچین فکری نکنننننن بچه های قدیمی بیان که هنوزم هستن اینقدره خوشحال میشن وقتی یه ادم جدید می بینن*-*

 

*نمیشه گفت دوستای بچگی ولی خب ما نویسندگی نمی کردیم ولی خدطرات خوب و خوش خودمون داریم

جشن ها و عروسی ها و دوست های صمیمی که ایجاد شد و تا الان ادامه داره*-*

چه غم انگیز&_& 


نمیتونم بگم اوکی چون نمیدونم امتحانش خوبه یا نه@_@ 

واااای چه لباسای گوگولی ای هم داشتیییییییم"^"

حسادت چیز بدیه

دلیلشو نمی گم چون نمی خوام برا خودم حاشیه درست کنم~

 

 

درک می کنم چی میگی چون خودمم اینجوریم که می خوام با ادمای جدید بیان اشنا شم ولی نمی خوام چون یجورین و ایگور می کنن"-"

 

 

عرههههههثخحجثجثنثنسننثنثTT

دی جیامونم خیلی خوب بودXD

موافقم چون من کسیم که یک درصد حسادت توم پیدا نمیشه(و این بعضی جاها بده)


منم با ادمای کهن بیان اینجوریم که پیام بدم؟یا نه؟ 
خودم اصلا اینگورت نمیکنم بیا بغلمT^T 

یک آهنگی بود«سوسن خانم»عشق بچگیم بودxD

این چیز خوبیه که حسادت نداری

 

 

 

البته بعصیاشون اعصاب ندارن توصیه می کنم قبل پیام دادن از اعصابشون مطمئن بشی"-"

فدات بشم که مح بخللللل/TT\

 

 

سوسن خانوم

بله

ابرو کمون

بله 

چمش عسلی بلهXD

اوهوم 


بعضیا خیلی سوییتن مثل آلا ولی معذبم یک ری اکتی نشون بدم=-= 
خودا نکنه،بغللل 


بقیش گادxD 
هی میگفتم"زنگ بزنم باباتون،زنگ بزنم باباتون" 
فک کنم سه سالی چیزی داشتم که همچین میخوندمxD

منم تازه باهاش اشنا شدم خیلی مهربونه*-*

 

 

 

با این اهنگا چه می خواستی چه نمی خواستی قرت می مومد😂😭

من که ماشلله همه رو میشناسم ولی سکوت فرا گرفتمxDD 


یادم میاد از اول تو جمع رقصیدنو دوست نداشتم ولی این اهنگا ادمو وامی‌داشت به رقص😂🤌🏻

من هیچکی رو نمیشناسم"-"

یتیم بی خانمان که میگن منمXD

 

 

 

یه چی تو اهنگا می ریختن😂😔

XD 

البته بیکار زمانه هم منم که از وب این به اون راه پسدا کردم از اون به این 
منبع همش ویلی ونکا بودxdd 

ازین دست سازهای بچه های منگاتاxD

اینا همه تخصیر تابستونه😂😔

 

 

 

 

اینقدر خوبه یعنی؟اقا نن می خوامممممم😂😭

اره بابا تخصیر بیکاری های روزانسxD 



وای پارههههxDD

مسئولین رسیدگی باید کنن😔🍷

 

 

 

بخدا حیفه مح امتحان نکنمTTXD

آب حضور افتخاری آب البالو؟ 


XD

نمید از یجا کشش رفتم🍷😔

Xd

خوبی•-•

ای دونت نو.... 

مغزم داره به نابودیت میره+-+

با خودت اب ببر پس•-•

•^•

ویدیو یوتیوبرا رو نگاه می کنی؟ یوتیوبر مورد علاقه ات کیه؟

اوهوم. 

میا و کوروش، مدگل=]]]

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان